دانلود Mouse Speed Switcher 3.4.1 – نرم افزار تغییر سرعت ماوس

دانلود Mouse Speed Switcher 3.4.1 - نرم افزار تغییر سرعت ماوس

 

دانلود Mouse Speed Switcher

| نرم افزار تغییر سرعت ماوس |

 

Mouse Speed Switcher 3.4.1 نام نرم افزاری کم حجم است که به کمک آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، سرعت تنظیمات ماوس خود را از میان 10 کانفیگ از پیش تنظیم شده انتخاب کنید و بدین ترتیب ، سریعاً سرعت حرکت نشانگر ماوس را مطابق نیازتان تنظیم کنید. در واقع این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای کاربران کامپیوترهای لپ تاپ است ؛ اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که که هم با ماوس و هم با تاچ پد لپ تاپ کار می کنید ، حتما می دانید که استفاده از هریک از آنان ، نیازمند سرعتی خاص از حرکت نشانگر ماوس است ، Mouse Speed Switcher ابزاری ایده آل برای انجام این کار در کوتاه ترین زمان ممکن است.

این نرم افزار قادر است با یک عملکرد اتوماتیک ، به شما این امکان را بدهد که به محض تغییر در نوع ورودی ماوس ، تنظیمات جدید را اعمال کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما در حال کار با تاچ پد لپ تاپ باشید ، یکی از تنظیمات مورد نظرتان با سرعت پایین از نشانگر ماوس فعال می شود ، به محض آنکه ماوس سخت افزاری را به ورودی USB وصل کنید ، کانفیگ سرعت نشانگر ماوس توسط Mouse Speed Switcher به صورت خودکار به یک کانفیگ دیگر تغییر پیدا می کند و با سرعتی از پیش تنظیم شده انجام وظیفه خواهد کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Mouse Speed Switcher را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mouse Speed Switcher :

– دارا بودن تعداد 10 کانفیگ از پیش تنظیم شده با سرعت های مختلف از نشانگر ماوس

– مناسب برای کاربران کامپیوترهای لپ تاپ

– امکان عملکرد اتوماتیک برای سوئیچ در میان کانفیگ های مختلف از سرعت ماوس

– قابلیت تنظیم دستی کانفیگ ها متناسب با نوع نیاز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR