دانلود رمزبان (رمز دوم و یکبار مصرف بانک ملی) 2.2.1 – سامانه دریافت رمز پویا برای اندروید/iOS

دانلود رمزبان (رمز یکبار مصرف بانک ملی) 2.0.0 - سامانه دریافت رمز پویا برای اندروید

 

دانلود رمزبان برای اندروید

| سامانه دریافت رمز پویا برای اندروید/iOS |

 

رمزبان (رمز دوم و یکبار مصرف بانک ملی) 2.2.1 تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن انحصاری بانک ملی ایران برای دارندگان دستگاه‌های اندروید/iOS است که به کمک آن، می‌توانید به آسانی رمز پویای کارت بانک ملی خود را فعال از خدمات اینترنتی بهره‌مند شوید. با توجه به لزوم استفاده از رمز دوم پویا (یکبار مصرف) و امنیت بسیار بالای این روش در زمینه پرداخت‌ها و خدمات اینترنت بانک، بانک ملی اپلیکیشن جدیدی را در این رابطه منتشر کرده است که پیش‌تر با نام اپلیکیشن 60 (شصت) در بین کاربران شناخته می‌شد. از آنجا که استفاده از رمز دوم پویا، مخاطرات ناشی از برداشت‌های غیرمجاز و سوءاستفاده از کارت‌های بانکی را از بین می‌برد، کاربرد آن در تراکنش‌های اینترنتی به حالت اجبار درآمده و از این پس تنها به کمک اینگونه رمزها می‌توان از خدمات اینترنت بانک بهره‌مند شد.

با وجود هشدارهای متعدد کارشناسان حوزه امنیت سایبری، هنوز هم بسیاری از کاربران قربانی حملات فیشینگ در فضای اینترنت شده و به همین دلیل از این پس کاربرد رمز دوم پویا (یکبار مصرف) در تراکنش‌های اینترنتی به حالت اجبار درآمده است. در واقع زمانی که شما بخواهید از طریق اینترنت اقدام به پرداخت کنید، اپلیکیشن رمزبان یک رمز یکبار مصرف با تاریخ انقضای 60 ثانیه‌ای را برای شما پیامک می‌کند که پس از استفاده از درجه اعتبار ساقط می‌شود. استفاده از این راهکار، شما را برای همیشه از خطرات ناشی از حملات سایبری، خالی شدن حساب بانکی از سوی افراد سوء استفاده‌گر و … مصون می‌کند. نرم افزار رمزبان با دارا بودن راهنمای فارسی قدم به قدم، امکانی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید به آسانی رمز دوم پویا را بر روی کارت بانکی خود فعال کرده و بدون هیچ مشکلی از خدمات اینترنت بانک خود در فضایی کاملا امن بهره‌مند گردید. هم اکنون می توانید نرم افزار رمزبان برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار رمزبان :

– تولید سریع و آسان رمزهای یکبار مصرف و ارسال از طریق پیامک

– عدم نیاز به اینترنت جهت تولید رمز دوم

– امکان استفاده از رمزبان برای رمز اول و رمز دوم کارت بانکی در شبکه شتاب

– توانایی قفل خودکار برنامه در یک بازه زمانی مشخص

– قابلیت استفاده از امکان احرا هویت دو مرحله‌ای برای امنیت بیشتر

– از کار افتادن برنامه در صورت اشتباه وارد کردن رمز یا پترن به صورت 5 بار متوالی

– امکان حذف کردن رمزها

– امکان ارسال پیامک هشدار در هنگام ورود به برنامه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ramzban1 74x150 - دانلود رمزبان (رمز دوم و یکبار مصرف بانک ملی) 2.2.1 - سامانه دریافت رمز پویا برای اندروید/iOS Ramzban2 74x150 - دانلود رمزبان (رمز دوم و یکبار مصرف بانک ملی) 2.2.1 - سامانه دریافت رمز پویا برای اندروید/iOS Ramzban3 74x150 - دانلود رمزبان (رمز دوم و یکبار مصرف بانک ملی) 2.2.1 - سامانه دریافت رمز پویا برای اندروید/iOS Ramzban4 74x150 - دانلود رمزبان (رمز دوم و یکبار مصرف بانک ملی) 2.2.1 - سامانه دریافت رمز پویا برای اندروید/iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR