دانلود AnyTime Organizer Deluxe 16.1.4.133 – نرم افزار مدیریت امور شخصی و اداری

دانلود AnyTime Organizer Deluxe 16.1.4.133 - نرم افزار مدیریت امور شخصی و اداری

 

دانلود AnyTime Organizer

| نرم افزار مدیریت امور شخصی و اداری |

 

AnyTime Organizer Deluxe 16.1.4.133 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند است که مجموعه‌ای از امکانات کاربردی و حرفه‌ای را برایب مدیریت و سازماندهی امور شخصی و یا اداری شما در خود جای داده است. رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند این برنامه، امکان دسترسی به تقویم، لیست اقدامات، شماره تلفن‌ها، دفترچه یادداشت شخصی، رمزهای عبور و … را برای شما ساده و آسان می‌کند. در صورتی که شما نیز به دلیل مشغله کاری بالا، انجام بسیاری از امورات شخصی و یا شغلی خود را فراموش می‌کنید و به دنبال راهی هستید که بتوانید انجام این کارها را مدیریت و برنامه‌ریزی کنید، این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها در این زمینه برای شما محسوب می شود.

این نرم افزار در واقع یک ابزار سازماندهی قوی برای تقویم، لیست کارها و مخاطبین است. شما با این برنامه می‌توانید تقویم کاری خود را برای امورات شخصی، گروهی و یا اداری تنظیم کنید. در ادامه این امکان برای شما مهیا شده که بتوانید رویدادها را برنامه‌ریزی کنید و برای سررسید اقدامات، تماس‌ها و … برنامه‌ریزی داشته باشید. با استفاده از امکانات گنجانده شده در این برنامه شما می‌توانید بهره‌وری انجام امورات خود را بهبود بخشید و هریک از کارهای مهم و ضروری خود را با یک برنامه‌ریزی منظم انجام دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AnyTime Organizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnyTime Organizer :

– امکان تعریف کردن، مدیریت و جابه‌جایی بین تقویم‌ها برای انجام امورات شخصی و اداری

– امکان زمان‌بندی رویدادها، تماس‌ها، اقدام‌ها و … با هدف جلوگیری از تداخل برنامه‌ریزی‌ها

– امکان مشاهده زمان‌بندی روزانه، هفتگی و ماهانه

– امکان تعریف رویدادهایی با قابلیت تکرار

– امکان پرینت و یا به‌اشتراک‌گذاری زمان‌بندی‌ها از طریق ایمیل

– امکان یادآوری امورات مهم از طریق اعلان و هشدار

– دارا بودن لیست اقدامات روزمره، هفتگی و ماهانه با امکان تعیین اولویت و زمان‌بندی انجام آن‌ها

– امکان ثبت، مدیریت و نگهداری یادداشت‌ها

– قابلیت ثبت و نگهداری لیست مخاطبان و اطلاعات تماس با آن‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnyTime Organizer.cover1  300x185 - دانلود AnyTime Organizer Deluxe 16.1.4.133 - نرم افزار مدیریت امور شخصی و اداری AnyTime Organizer.cover2  300x185 - دانلود AnyTime Organizer Deluxe 16.1.4.133 - نرم افزار مدیریت امور شخصی و اداری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 255 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR