دانلود LabelJoy Light / Basic / Full / Server 6.24.01.12 – نرم افزار طراحی و چاپ برچسب و بارکد

دانلود LabelJoy 6.2.0.200 Server + Portable - نرم افزار طراحی و چاپ برچسب و بارکد

 

دانلود LabelJoy

| نرم افزار طراحی و چاپ برچسب و بارکد |

 

LabelJoy Light / Basic / Full / Server 6.24.01.12 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن، می‌توانید برای محصولات خود بارکد یا برچسب طراحی و چاپ کنید. این کار، مختص افرادی است که در زمینه عرضه محصول اشتغال داشته و به دنبال راهکاری جهت طراحی لیبل و بارکد برای کالاها هستند. در توضیحات این نرم افزار آمده که با استفاده ابزار مذکور، شما می‌توانید برای محصولات خود برچسب طراحی کنید، برای اعضای یک تیم بج آماده کنید و یا اینکه برای فروش آسان‌تر محصولات، برای هریک از آن‌ها بارکد طراحی و چاپ کنید.

صرف‌نظر از ماهیت، هر کالایی دارای لیبل و شناسه مخصوصی است که از آن برای شناسایی آسان‌تر استفاده می‌شود. با استفاده از امکانات نرم افزارهایی مشابه با این ابزار، کاربران می‌توانند برای محصولات خود لیبل‌های انحصاری طراحی کرده و آن‌ها را همراه با بارکد مخصوص‌شان پرینت کنند. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید برای محصولات خود لیبل‌ها را مطابق با سایز و شاکله دلخواه‌تان طراحی کرده و سپس از آن‌ها پرینت بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار LabelJoy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LabelJoy :

– امکان ساخت لیبل‌های پرینت، بارکد، بج‌های تیمی، کارت، نامه … با امکان چاپ مستقیم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان وارد نمودن آسان داده‌ها از فایل‌های اکسس، اکسل و یا پایگاه‌های داده اس‌کیو‌ال، اوراکل و …

– امکان طراحی آسان بارکد کالاها و چاپ در کاغذ A4/A5/A6

– دارا بودن قالب‌های از پیش آماده شده برای لیبل محصولات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LabelJoy Server.cover1  300x153 - دانلود LabelJoy Light / Basic / Full / Server 6.24.01.12 - نرم افزار طراحی و چاپ برچسب و بارکد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR