دانلود Wide Angle Software Contact Transfer 1.50 – نرم افزار انتقال شماره تلفن‌ها از آیفون به اندروید و برعکس

دانلود Wide Angle Software Contact Transfer 1.50 - نرم افزار انتقال شماره تلفن‌ها از آیفون به اندروید و برعکس

 

دانلود Wide Angle Software Contact Transfer

| نرم افزار انتقال شماره تلفن‌ها از آیفون به اندروید و برعکس |

 

Wide Angle Software Contact Transfer 1.50 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کپی و انتقال شماره تلفن‌ها در گوشی‌های موبایل (اندروید به آیفون و برعکس) است که به کمک آن شما هم به سادگی می‌توانید این بخش از اطلاعات مهم خود را با استفاده از یک رایانه‌ی ویندوزی کپی و منتقل کنید. همانطور که می‌دانید، یکی از کارهایی که در زمان خرید یک گوشی موبایل جدید باید انجام داد این است که اطلاعات را از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید منتقل کرد. یکی از اطلاعات مهم همه‌ی ما، شماره تلفن‌های موجود در دفترچه تلفن است. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای انتقال شماره تلفن‌ها بین آیفون و اندروید هستید، توصیه می‌کنیم این ابزار کاربردی و مفید را از دست ندهید.

طرز کار با این نرم افزار نیز تا حد ممکن ساده‌سازی شده تا حتی کاربران مبتدی هم بتوانند با امکانات آن به خوبی ارتباط برقرار کنند. این برنامه به شما امکانی خواهد داد که بتوانید با متصل کردن گوشی اندروید و آیفون به سیستم، به طور مستقیم مخاطبان خود را از دستگاه مبدأ به مقصد انتقال دهید. تنها کافی‌ست که تعیین کنید اطلاعات قرار است از کدام دستگاه به کدام دستگاه منتقل شود. در ادامه تنها با چند کلیک ساده، شماره تلفن‌ها به شکل سریع و آسان به دستگاه جدید شما منتقل خواهند شد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Wide Angle Software Contact Transfer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Wide Angle Software Contact Transfer :

– امکان کپی و انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید و برعکس

– امکان بکاپ‌گیری از شماره تلفن‌ها در سیستم

– امکان ایجاد و ویرایش مخاطبان در سیستم

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wide Angle Software Contact Transfer.cover1  300x200 - دانلود Wide Angle Software Contact Transfer 1.50 - نرم افزار انتقال شماره تلفن‌ها از آیفون به اندروید و برعکس Wide Angle Software Contact Transfer.cover2  300x200 - دانلود Wide Angle Software Contact Transfer 1.50 - نرم افزار انتقال شماره تلفن‌ها از آیفون به اندروید و برعکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR