دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کراش پیاده 2 برای کامپیوتر

بازی محبوب و بیادماندنی Crash Bandicoot 2

 

بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 عنوان محبوبی از سری بازی های جذاب و بیادماندنی کراش می باشد که همه ما بی شک در دوران کودکی خاطرات خوشی را با آن گذرانده ایم. بازی کراش پیاده برای اولین بار برای کنسول PS2 منتشر شد و استقبال فوق العاده چشمگیری را مشاهده کرد. این مجموعه 5 بازی را شامل میشود که شامل سه گانه کراش پیاده و کراش تیم راسینگ و کراش بش را شامل میشود.

شخصیت محبوب بازی کراش پیاده 2 همان کراش میباشد که در مراحل متفاوت و زیادی قدم می گذارد و مهارت هایی را کسب می کند و با خوردن سیب جان دوباره می گیرد. بازی کراش باندیکوت و نسخه دوم آن به زعم کاربران بیشمار خود سخت ترین نسخه این بازی هاست و همچنین از جذابیت بیشتری نیز برخوردار است. اما بازی Crash Bandicoot 2 که مختص کنسول سونی 2 میباشد مطمئنا روی کامپیوتر های شخصی بازی کردن شور و حال زیادی دارد و یادآور خاطرات بیادماندی دوران کودکی ما خواهد بود, این بازی برای نسخه PC منتشر شده است و هیچ گونه افت کیفیتی ندارد و همان ویژگی های بازی را دارا میباشد.

بازی کراش پیاده تک نفره را میتوانید هم با صفحه کلید و هم با دسته بازی تجربه کنید, همچنین در قسمت تنظیمات بازی میز میتوانید تنظیمات مربوط به گیم پد را تغییر دهید, این نرم افزار بدون هیچگونه نیازی به مبدل و نرم افزار خاصی و به طور مستقیم اجرا میشود. هم اکنون می توانید بازی Crash Bandicoot 2 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

ویژگی های بازی Crash Bandicoot 2:

– قابلیت بازی با صفحه کلید و گیم پد

– بدون نیاز یه نصب نرم افزار جانبی و مبدل

– بدون نیاز به کرک

 

تصاویری از محیط بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 :

 

دانلود Crash Bandicoot 2 برای PC

دانلود Crash Bandicoot 2 برای PC

دانلود Crash Bandicoot 2 برای PC

دانلود Crash Bandicoot 2 برای PC

 

note - دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 برای کامپیوتر حجم : 177 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 

chart pie - دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Crash Bandicoot N Sane Trilogy برای کامپیوتر

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR