دانلود ASBYTE Syncing.NET 6.5.0.3856 – همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اطلاعات

دانلود ASBYTE Syncing.NET 6.5.0.3856 - همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 

دانلود ASBYTE Syncing.NET

| همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اطلاعات |

 

ASBYTE Syncing.NET 6.5.0.3856 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی همگام‌سازی و همینطور پشتیبان‌گیری از اطلاعات است که به کمک آن، کاربر می‌تواند اطلاعات خود شامل فایل و فولدرها را بین دستگاه و سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین (ابری) همگام‌سازی کند و در صورت نیاز، از اطلاعات مهم و حساس خود نسخه پشتیبان بگیرد. این برنامه قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوان بدون نیاز به انجام فرآیندهای دستی و زمان‌بر، به شکلی کاملا سیستمی و خودکار از اطلاعات نسخه پشتیبان گرفت. این نرم افزار قابلیت همگام‌سازی فایل‌ها و پوشه‌ها را بین چندین دستگاه، شبکه‌های کامپیوتری محلی (LAN) و سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مانند Google Drive, OneDrive, Dropbox و … فراهم می‌کند و قادر است با سرعتی مطلوب، اطلاعات شما را بین سیستم و حساب‌های ابری باهمدیگر همگام‌سازی کند.

با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌های خود را به صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده همگام‌سازی کنید. اگر که شما هم به دنبال روشی برای بروزرسانی خودکار آخرین نسخه از محتوای یک فولدر در یک مسیر دیگر یا پشتیبان هستید، این برنامه می‌تواند به خوبی شما را در این امر یاری کند. در کنار این‌ها، نرم افزار فوق ی راهکار منحصر به فرد برای همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اسناد Outlook, Exchange و… را داراست که افراد و شرکت‌ها می‌توانند در زمینه‌های کاری خود، به خوبی از این امکانات بهره ببرند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ASBYTE Syncing.NET را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ASBYTE Syncing.NET :

– دارا بودن یک راهکار منحصر به فرد و قوی برای همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اطلاعات

– مناسب برای نیازهای فردی و گروهی

– امنیت بسیار بالا در زمینه‌ی کپی و همگام‌سازی دیتا

– امکان دسترسی ساده و سریع از طریق Windows, Linux, macOS, iOS, Android

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ASBYTE Syncing.NET .cover1  270x300 - دانلود ASBYTE Syncing.NET 6.5.0.3856 - همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اطلاعات ASBYTE Syncing.NET .cover2  270x300 - دانلود ASBYTE Syncing.NET 6.5.0.3856 - همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR