دانلود BitRecover BitWipe Wizard 6.2 – نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات

دانلود BitRecover BitWipe Wizard 6.2 - نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات

 

دانلود BitRecover BitWipe Wizard

| نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات |

 

BitRecover BitWipe Wizard 6.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور محافظت از اطلاعات شما در برابر دسترسی غیرمجاز دیگر افراد است. با این نرم افزار، شما می‌توانید اطلاعات موجود بر روی هارد درایو، فلش مموری و یا کارت حافظه خود را به نحوی پاک کنید که توسط هیچ‌یک از ابزارهای ریکاوری قابل بازیابی نباشند. این نرم افزار یک ابزار بسیار پیشرفته و قدرتمند در زمینه‌ی حذف کامل و غیرقابل بازگشت اطلاعات است که می‌تواند اطلاعات شما را به روشی نوآورانه از حافظه حذف کند تا به هیچ روشی دیگر امکان بازیابی آن وجود نداشته باشد.

این ابزار، یک نرم‌افزار حذف دائمی فایل‌ها و پاکسازی دیسک می‌باشد و برای حفاظت از حریم خصوصی و جلوگیری از دسترسی به اطلاعات حساس کاربران طراحی شده است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید بطور دائمی فایل‌های حساس و قابل بازیابی را پاک کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها شمار متعددی از نرم افزارهای ریکاوری در دسترس هستند و کاربر می‌تواند با نصب آن بر روی سیستم، سریعا اطلاعات اخیره حذف شده‌ی خود را ریکاوری کند. با توجه به دسترسی ساده و عمومی این ابزارها، بازیابی اطلاعات امروزه به یک امر معمول و ساده برای همه کاربران تبدیل گشته است. اگر که بسته به شرایط موجود، می‌خواهید اطلاعات خود را به نحوی پاک کنید که به هیچ روشی نتوان آن‌ها را بازیابی کرد، به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده این ابزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار BitRecover BitWipe Wizard را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BitRecover BitWipe Wizard :

– امکان حذف دائمی اطلاعات

– جلوگیری از امکان ریکاوری اطلاعات حذف شده در هارد دیسک، فلش درایو و …

– دارا بودن الگوریتم‌های فوق پیشرفته‌ی حذف دائمی اطلاعات

– سازگاری با انواع حافظه‌های سیستمی، قابل حمل و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

BitRecover BitWipe Wizard.cover1  300x253 - دانلود BitRecover BitWipe Wizard 6.2 - نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات BitRecover BitWipe Wizard.cover2  300x253 - دانلود BitRecover BitWipe Wizard 6.2 - نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR