دانلود Logo Maker Plus 1.1.4.2 Premium – نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

دانلود Logo Maker Plus 1.1.4.2 Premium - نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

 

دانلود Logo Maker Plus برای اندروید

| نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید |

 

Logo Maker Plus 1.1.4.2 Premium نام نرم افزاری جدید و بسیار حرفه‌ای، از استودیوی نرم افزاری Logopit است که امکان طراحی آیکون در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را برای شما فراهم می‌کند. طراحی و مفهومی بودن طراحی لوگو یا برند، تأثیر بسیاری در کسب و کار شما دارد. اگر شما نیز به دنبال یک لوگوی مناسب برای محصول یا برند تجاری خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاداز نسخه پرمیوم Logo Maker Plus، شانس خود را امتحان کنید. حتما که نباید لوگوی خود را به دست یک طراح فوق حرفه‌ای بسپارید! نرم‌افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، با دارا بودن مجموعه‌ای از قالب‌های حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که بهترین لوگو‌ها را در نهایت سادگی طراحی کنید.

این نرم افزار در هر زمینه‌ای که شما بخواهید، به شما آیکون پیشنهاد می‌کند. تنها کافیست که متناسب با موضوع دلخواه خود، آیکون‌ها و قالب‌های آماده را انتخاب و در محیط طراحی این برنامه وارد کنید. این نرم افزار تاکنون بیش از 5 میلیون مرتبه توسط کاربران دانلود شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص دهد! این میزان دانلود و امتیاز بالا، بیانگر موفقیت بسیاری از کاربران درزمینه طراحی لوگوهای مورد نظرشان است. اکنون وقت آن است که شما نیز دست به کار شده و بدون نیاز به استفاده از نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ یا کورل، لوگوی دلخواهتان را طراحی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Logo Maker Plus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Logo Maker Plus :

– دارا بودن مجموعه‌ای از آیکون‌ها در دسته‌بندی‌های منظم

– امکان طراحی لوگو در کوتاه‌ترین زمان ممکن

– امکان تغییر در رنگ و بافت آیکون‌ها

– قابلیت اضافه کردن متن در انواع فونت‌ها

– امکان ویرایش تصویر، سخت کاور فیسبوک، تصاویر پروفایل شبکه‌های اجتماعی و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Logo Maker Plus1 101x150 - دانلود Logo Maker Plus 1.1.4.2 Premium - نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید Logo Maker Plus2 101x150 - دانلود Logo Maker Plus 1.1.4.2 Premium - نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید Logo Maker Plus3 101x150 - دانلود Logo Maker Plus 1.1.4.2 Premium - نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید Logo Maker Plus4 101x150 - دانلود Logo Maker Plus 1.1.4.2 Premium - نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR