دانلود NiceKit Software NkTimeTracker Pro 4.00.006 – نرم افزار مدیریت زمان

دانلود NiceKit Software NkTimeTracker Pro 4.00.006 - نرم افزار مدیریت زمان

 

دانلود NiceKit Software NkTimeTracker Pro

| نرم افزار مدیریت زمان |

 

NiceKit Software NkTimeTracker Pro 4.00.006 نام یک نرم افزار جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی مدیریت زمان است که به کمک آن، شما می‌توانید زمان استفاده از هر ابزار موجود در سیستم خود را مانیتور و از آن گزارش بگیرید. همانطور که می‌دانید، این روزها از کامپیوتر برای انجام کارهای مختلفی استفاده می‌شود. از انجام کارهای حرفه‌ای نظیر طراحی سایت، گرافیک و از این قبیل مشاغل گرفته تا بازی کردن، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و … که هریک از این‌ها بسته به نوع فعالیت زمان زیادی را از کاربر می‌گیرند. تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید میزان مفید بودن کار خود را به لحاظ زمانی اندازه‌گیری کنید؟ اگر به ابزاری برای این کار احتیاج دارید، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

این برنامه، ابزازی برای مدیریت زمان است که جهت ثبت و ردیابی زمان مصرف شده برای فعالیت ها و پروژه ها استفاده می شود. این نرم افزار توسط شرکت NkCoding توسعه داده شده است و به کاربران کمک می کند تا مدیریت زمان و بهره وری بهتری را در طول انجام کارهای روزمره خود داشته باشند. با استفاده از این ابزار، شما قادر خواهید بود زمانی که برای هر فعالیت، پروژه یا وظیفه خاص صرف می کنید را مانیتور کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد زمان ورودی و خروجی را برای هر فعالیت ثبت کنید و به صورت دقیق ردیابی کنید که چقدر زمان برای هر فعالیت صرف می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Vit Registry Fix را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NiceKit Software NkTimeTracker Pro :

– امکان تشخیص زمان اختصاص یافته به وبگردی، چک کردن ایمیل، مطالعه اسناد، بازی کردن و …

– امکان مانیتور کردن خودکار زمان اختصاص یافته به انجام پروژه‌ها

– امکان مانیتور مصرف اینترنت

– دارا بودن امکانات پیشرفته‌ در زمینه‌ی گزارش‌گیری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NiceKit Software NkTimeTracker Pro.cover1  300x151 - دانلود NiceKit Software NkTimeTracker Pro 4.00.006 - نرم افزار مدیریت زمان NiceKit Software NkTimeTracker Pro.cover2  300x193 - دانلود NiceKit Software NkTimeTracker Pro 4.00.006 - نرم افزار مدیریت زمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.01 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR