دانلود TinyWall 2.1.10 – فایروال امن و کم‌حجم برای کاربران ویندوز

دانلود TinyWall 2.1.10 - فایروال امن و کم‌حجم برای کاربران ویندوز

 

دانلود TinyWall

| فایروال امن و کم‌حجم برای کاربران ویندوز |

 

TinyWall 2.1.10 نام یک ابزار جدید و رایگان به منظور حفاظت از امنیت کاربر حین فعالیت در شبکه است. حفظ امنیت در هنگام حضور در یک شبکه محلی و یا از آن مهم‌تر، گشت و گذار در شبکه اینترنت توسط ابزارهایی با نام ضدویروس و یا دیواره آتش (Firewall) انجام می شود. با وجود اینکه سیستم‌عامل ویندوز هر دوی این ابزارها را به صورت پیش‌فرض در خود دارد، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند ابزارهای کمکی را بدین منظور بر روی سیستم نصب کنند تا بتوان از این طریق امنیت سیستم را به درجه بالاتری ارتقا داد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید امنیت خود را حین فعالیت در شبکه (محلی/اینترنت) بهبود بخشید.

این ابزار، یک راهکار کاملا رایگان و در عین حال قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید جلوی فعالیت پردازش‌های مشکوک و پرخطر را بگیرید. همانطور که احتمالا می‌دانید، فعالیت ابزارهای جاسوسی، بدافزارها و ویروس‌های رایانه‌ای در قالب یک یا چند پردازش در پس‌زمینه ویندوز به انجام می‌رسد. وظیفه ابزار فعلی این است که تمامی ترافیک شبکه شما را به طور دقیق مورد آنالیز و بررسی قرار دهد تا در صورت بروز هرگونه شرایط ریسکی و پرخطر، سریعا از وجود بدافزارها و یا تهدیدات امنیتی مطلع شوید. بدین ترتیب کاربر می‌تواند دسترسی اپلیکیشن‌ها به شبکه را باز کند و یا اینکه مطابق با تشخیص خود آن‌ها را ببندد. هم اکنون می توانید نرم افزار TinyWall را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TinyWall :

– عملکرد کاملا مخفیانه در پس‌زمینه ویندوز

– دارا بودن حجم اندک در مقایسه با عملکرد بی‌نقص

– امکان قفل کردن عملکرد نرم افزار با پسوردهای امنیتی

– جلوگیری از دسترسی برخی پردازش‌ها به شبکه (محلی/اینترنت)

– امکان بهینه‌سازی امنیت کاربر حین فعالیت در شبکه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TinyWall.cover1  300x277 - دانلود TinyWall 2.1.10 - فایروال امن و کم‌حجم برای کاربران ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 793 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR