دانلود بازی Wildfire برای PC

دانلود بازی Wildfire برای PC

 

دانلود بازی Wildfire برای کامپیوتر

| بازی آتش وحشی |

| نسخه DARKZER0 |

 

Wildfire بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ایندی، پلتفرمر و 2 بعدی می باشد که در سال 2020 توسط Humble Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید ضمن تسلط یافتن بر عناصر موجود در محیط اطراف خود، مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. در محیط شما، همه چیز در حال سوختن است و شما باید با استفاده از قدرت‌های ابتدایی همچون آتش، یخ و یا حرکت زمین بتوانید دشمنان خود را کنار بزنید و روستائیان اسیر را نجات دهید. در واقع شما باید سعی کنید تا ضمن کمک گرفتن از امکانات محیط، نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا به دشمنان بیشترین آسیب را وارد سازید.

در دنیای شما، بسیاری از قدرت‌های جادویی از بین رفته و نیروهای شر، شما را به عنوان یکی از بازماندگان این قدرت‌ها به شمار می‌آورند. حال وظیفه شما این است که ضمن کاوش در محیط و بازدید از مناطق مختلف، روستاییان را از اسارت آزاد کرده و دشمنان را به سزای اعمال‌شان برسانید. شما می‌توانید قوانین مختلف حاکم بر بازی را تغییر داده و مطابق با آن، به دشمنان خود آسیب بزنید و روایت داستانی بازی را تکامل بخشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Wildfire را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Wildfire 1 300x169 - دانلود بازی Wildfire برای PC Wildfire 2 300x169 - دانلود بازی Wildfire برای PC

 

Wildfire 4 300x169 - دانلود بازی Wildfire برای PC Wildfire 3 300x169 - دانلود بازی Wildfire برای PC

 

تریلر بازی Wildfire :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 / AMD FX-4350
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX10 Adapter with 512 MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 310 MB available space
Additional Notes: 4GB of RAM is required for integrated graphics cards

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 253 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR