دانلود HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 – تعمیر مشکلات هارد دیسک

دانلود HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 - تعمیر مشکلات هارد دیسک

 

دانلود HDD Regenerator

| تعمیر مشکلات هارد دیسک |

 

HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تشخیص مشکلات سخت افزاری هارد دیسک در سیستم است. همانطور که می‌دانیم، هارد دیسک جزء جدایی‌ناپذیر هر کامپیوتر است. تمام اطلاعات شما را ذخیره می‌کند و کاربر دائما در حال خواندن و نوشتن اطلاعات روی آن است. یکی از شایع‌ترین عیوب هارد دیسک‌ها، بدسکتورهایی هستند که بر روی هارد دیسک رخ می‌دهد. بدسکتورها بخشی از دیسک سخت هستند که اطلاعات موجود بر روی آن غیرقابل دسترس می‌شوند. این در حالی است که اغلب، اطلاعات ضروری کاربر در این قسمت قرار داشته و عملا آن بخش از دیتا از دست می‌رود. در نتیجه بدسکتورها می‌توانند در هر زمان، خواندن یا نوشتن دیتا بر روی دیسک را با مشکل مواجه کنند؛ علاوه بر این، ممکن است باعث ناپایداری سیستم شده و جلوی بوت شدن ویندزو را بگیرند.

هنگامی که یک درایو با بد سکتور آسیب می‌بیند؛ دیسک تقریبا بلا استفاده می‌شود و خطر از دست رفتن اطلاعات را بالا می‌برد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار بسیار قوی و کاربردی برای تعمیر بد سکتور هارد دیسک بدون تاثیر بر روی دیتا است. با این نرم افزار، شما می‌تونید اطلاعات غیرقابل خواندن و یا غیرقابل دسترس را بازیابی کنید و مشکلات هارد دیسک سیستم را از بین ببرید. این نرم افزار، یک الگوریتم پیشرفته دارد که می‌تواند سطوح آسیب دیده در دیسک سخت را تعمیر کند. بنابراین با استفاده از این ابزار شما می‌توانید انتظار داشته باشید که بدون نیاز به دستکاری سخت افزاری، هارد درایو خود را به صورت نرم افزاری تعمیر کنید و اطلاعات خود را بازیابی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار HDD Regenerator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HDD Regenerator :

– امکان تشخیص سریع مشکلات هارد درایو

– قابلیت تشخیص بد سکتورهای موجود در دیسک سخت

– جلوگیری از خطر از دست رفتن اطلاعات

– پشتیبانی از HDD/SSD

– دارا بودن قابلیت استفاده ساده و آسان

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HDD Regenerator.cover1  259x300 - دانلود HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 - تعمیر مشکلات هارد دیسک HDD Regenerator.cover2  259x300 - دانلود HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 - تعمیر مشکلات هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.06 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR