دانلود بازی Dark Train برای PC

دانلود بازی Dark Train برای PC

 

دانلود بازی Dark Train برای کامپیوتر

| بازی قطار تاریک |

| نسخه HI2U |

 

Dark Train بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Paperash Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با شما هستیم در معرفی یک بازی ماجراجوئی که این بار فاقد هرگونه استفاده از مکانیزم نقطه کلیک همچون سری بازی های مشابه در این سبک است. شما با کاوش در ساختار قطار ، محیط داخلی واگن ها ، پانل های کنترل قطار و … ، در داستان بازی پیشروی خواهید کرد. قسمت پردازش گرافیکی بازی ، به طور کامل از نقاشی های کاغذی طراحی گردیده است ، در واقع عناصر تشکیل دهنده ی این بازی ، رنگ و بویی هنری داشته و فاقد هرگونه طراحی دیجیتالی هستند !

به عنوان پلیر این بازی ، شما در نقش ANN 2.35f قرار می گیرید که وظیفه کنترل مهم ترین اختراع D. W. Tagrezbung را بر عهده می گیرید ، این اختراع همین قطار تاریک نام دارد. اما باید توجه داشت که این قطار ، نمونه ای عادی نیست و مشابه با سایر قطارها نیست ! به سفارش یک مشتری ناشناخته ، Tagrezbung مجبور به کارگذاری یک مدل دقیق و ناهمگن از جهان انسان در اختراع خود شده است. حال وظیفه شما این است که اسرار اختراع او را حل کرده و موفقیت مورد انتظار از این قطار را به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dark Train را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

dark-train1 dark-train2

 

dark-train3 dark-train4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10
Processor: Dual-core Intel or AMD CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
Processor: Quad-Core Intel or AMD CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 835 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR