دانلود Xara Designer Pro X 18.5.0.63630 / Plus 23.6.1.68538 x86/x64 – نرم افزار طراحی گرافیک و وب

دانلود Xara Designer Pro X 15.1.0.53605 x86/x64 - نرم افزار طراحی گرافیک و وب

 

دانلود Xara Designer Pro

| نرم افزار طراحی گرافیک و وب |

 

Xara Designer Pro X 18.5.0.63630 / Plus 23.6.1.68538 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند از استودیوی نرم افزار زارا (Xara) است که با ترکیب امکانات یک ادیتور گرافیکی قدرتمند و نرم افزار طراحی صفحات وب، محیطی ایده‌آل را برای علاقه‌مندان به طراحی رابط‌های گرافیکی وب فراهم ساخته است. با استفاده از این نرم افزار، طراحان می‌توانند اشکال و تصاویر گرافیکی را در کنار همدیگر قرار داده و طرح مورد نظر خود را به دست آورند. علاوه بر این، نرم افزار مذکور با برخورداری از امکانات تصویرسازی، کاربران را قادر می‌سازد که تصاویری خلاقانه را با ایده‌های خود خلق کنند. نرم افزار مذکور با بهره‌‌مندی از جدیدترین تکنیک‌های کار با تصویر و شیوه‌های نوآورانه ویرایش عکس، کاربران را قادر می‌سازد تا طرح‌های گرافیکی را درست متناسب با ایده‌های ذهنی خود ترسیم کرده و از آنان برای طرح‌بندی صفحات وب استفاده نمایند.

این برنامه، در واقع یک راهکار جامع برای کلیه نیازهای طراحان و توسعه‌دهندگان صفحات وب است که آنان را از ده‌ها ابزار دیگر بی‌نیاز می‌کند. نرم افزار زارا دیزاینر، از سریع‌ترین موتور رندیرینگ موجود در دنیای دیجیتال برای پردازش تصاویر استفاده می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا کاربران از انجام امور طراحی گرافیکی در محیط این برنامه لذت ببرند. با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار، کاربران می‌توانند افکت‌های گرافیکی مورد نیاز خود را به طور سریع و مستقیم بر روی تصاویر اعمال کرده و بهره‌وری پروژه‌های خود را نیز بهبود بخشند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Xara Designer Pro X را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Xara Designer Pro X :

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا و فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع و آسان به کلیه امکانات مورد نیاز طراحان

– مصرف بهینه منابع سخت‌افزاری و افزایش بهره‌وری پروژه‌های طراحی

– بهره‌مندی از موتور رندرینگ بسیار سریع و پرسرعت در زمینه کار با تصاویر پیکسلی و وکتوری

– توانایی کار با شفافیت لایه‌ها، سایه‌ها و…

– سازگاری با Drag & Drop جهت جابه‌جایی آسان تصاویر

– امکان زوم تا بالاترین درجه ممکن (!)

– توانایی بهره‌گیری از قابلیت‌های گسترده تایپوگرافی در طرح‌ها

– دارا بودن ابزارهای پیشرفته در زمینه مدیریت حرفه‌ای مجموعه تصاویر

– قابلیت ساخت آسان و سریع تصاویر پانوراما

– توانایی ایجاد صفحات وب در نهایت سادگی و بدون نیاز به کدنویسی!

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Xara Designer Pro X.cover1  300x225 - دانلود Xara Designer Pro X 18.5.0.63630 / Plus 23.6.1.68538 x86/x64 - نرم افزار طراحی گرافیک و وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150/298 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR