دانلود Cyotek WebCopy 1.7.0 Build 600 – دانلود کامل صفحات اینترنتی جهت دسترسی آفلاین

دانلود Cyotek WebCopy 1.7.0 Build 600 - دانلود کامل صفحات اینترنتی جهت دسترسی آفلاین

 

دانلود Cyotek WebCopy

| دانلود کامل صفحات اینترنتی جهت دسترسی آفلاین |

 

Cyotek WebCopy 1.7.0 Build 600 نام ابزاری رایگان و جدید به منظور بارگذاری کامل صفحات اینترنتی به همراه تمامی محتویات آن جهت دسترسی آفلاین به آن‌هاست. همانطور که می‌دانید، این موضوع ممکن است برای همه ما پیش بیاید که در برخی ساعات از شبانه‌روز بنا بر هر دلیلی امکان دسترسی آنلاین به شبکه اینترنت وجود نداشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است در زمان دسترسی به اینترنت، فرصت کافی برای مطالعه کامل مقالات جستجو شده را نداشته باشید. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی مهیا خواهد شد تا بتوانید صفحات اینترنتی مدنظر خود را در زمان آنلاین بودن به طور کامل دانلود کنید تا در مواقعی که دسترسی به اینترنت مقدور نیست، بتوانید تمام محتویات بارگذاری شده را مطالعه نمایید.

عملکرد اصلی این نرم افزار به گونه‌ای است که یک نسخه کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت را از ساختار وب‌سایت مورد نظر برای شما تهیه می‌کند. تمامی محتوا در آدرس‌های تعیین شده از سوی کاربر ذخیره می‌شوند و لینک‌ها نیز متناظر با آدرس‌های موجود در هارد دیسک کاربر عمل خواهند کرد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند با دانلود کامل یک صفحه وب، در مواقعی که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد هم به طور کامل در وب‌سایت مورد نظر خود به گشت و گذار بپردازد. هم اکنون می توانید نرم افزار Cyotek WebCopy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cyotek WebCopy :

– امکان ذخیره‌سازی صفحات وب برای دسترسی به صورت آفلاین

– عملکرد ساده و سریع در بارگذاری صفحات وب

– توانایی ذخیره‌سازی تمامی لینک‌ها، تصاویر و … در محتوای وب‌سایت

– فراهم‌سازی امکان دسترسی و گشت و گذار آفلاین در صفحات وب

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cyotek WebCopy

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR