دانلود AR Ruler App: Tape Measure Cam 2.4 – خط‌کش حرفه‌ای و دقیق برای اندروید

دانلود AR Ruler App: Tape Measure Cam 2.4 - خط‌کش حرفه‌ای و دقیق برای اندروید

 

دانلود نرم افزار AR Ruler App برای اندروید

| خط‌کش حرفه‌ای و دقیق برای اندروید |

 

AR Ruler App: Tape Measure Cam 2.4 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی برای سیستم‌عامل اندروید است که با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR)، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با دوربین دستگاه اندرویدی خود، طول، عرض، ارتفاع یا عمق هرچیزی را بسنجید. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید در منزل یا محل کار، اشیای مختلف مثل طول یا ارتفاع دیوار، میز، تخت و … را اندازه‌گیری کنید؛ اما در دسترس نبودن “متر” شما را ناکام گذاشته باشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار پیشرفته و قوی برای گوشی و تبلت‌های اندروید است که با آن می‌توانید از طریق دوربین دستگاه خود، این اندازه‌گیری را انجام دهید.

این برنامه، به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید بدون نیاز به “متر”، هرگونه اندازه‌ای را با دوربین دستگاه خود بسنجید. این برنامه که با استفاده از AR کار می‌کند، قادر است هر شیء موجود در اتاق یا نقشه خانه را اسکن کند و اندازه دقیق آن را به شما ارائه دهد. طرز کار با این اپ بسیار ساده و آسان است و کاربر با نصب آن بر روی گوشی و تبلت خود می‌تواند همواره و در هرجا به یک خط‌کش و یا متر بسیار دقیق دسترسی داشته باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار AR Ruler Appبرای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AR Ruler App :

– امکان اندازه‌گیری اشیای مختلف بر اساس واحدهای سانتی‌متر، متر، میلی‌متر، اینچی، فیت و یارد

– امکان متر کردن فاصله – قابلیت اندازه‌گیری زاویه

– امکان اندازه‌گیری طول، عرض و ارتفاع هر شیء سه‌بعدی در منزل یا محل کار

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AR Ruler App2 85x150 - دانلود AR Ruler App: Tape Measure Cam 2.4 - خط‌کش حرفه‌ای و دقیق برای اندروید AR Ruler App3 85x150 - دانلود AR Ruler App: Tape Measure Cam 2.4 - خط‌کش حرفه‌ای و دقیق برای اندروید AR Ruler App4 85x150 - دانلود AR Ruler App: Tape Measure Cam 2.4 - خط‌کش حرفه‌ای و دقیق برای اندروید AR Ruler App1 85x150 - دانلود AR Ruler App: Tape Measure Cam 2.4 - خط‌کش حرفه‌ای و دقیق برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR