دانلود بازی Hopes Farm برای PC

دانلود بازی Hopes Farm برای PC

 

دانلود بازی Hopes Farm برای کامپیوتر

| بازی مزرعه امید |

| نسخه RAZOR |

 

Hopes Farm بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های فکری و تفننی می باشد که در سال 2019 توسط Green Sauce Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما هم از دوست‌داران سبک Match 3 در سری بازی‌های رایانه ای هستید، ما برایتان یکی از تازه‌ترین عناوین موجود در این سبک را آماده کرده ایم. همانند دیگر بازی‌هاف شما در این بازی با صفحه‌ای سر و کار دارید که در طی مراحل مختلف آن، باید اشیاء هم‌رنگ و هم‌شکل را در کنار هم قرار داده و با حذف کردن آن از صفحه بازی، امتیاز هر مرحله را به خود اختصاص دهید. محوریت داستانی این بازی بر نگهداری و مدیریت یک مزرعه امید بنا نهاده شده است که با حل معماهای آن در هر مرحله، می‌توانید شانس موفقیت خود را در آبادسازی و نگهداری این مزرعه بهبود بخشید.

در جریان این بازی شما وظیفه دارید که بذر انواع گیاهان و درختان را بکارید و در فصول مختلف سال از آن‌ها نگهداری کنید. همچنین در این مزرعه می‌توانید انواع مختلف حیوانات اهلی را نیز نگهداری کرده و از محصولاتی همچون تخم‌مرغ، شیر، پنیر، کره و … درآمدزایی کنید. عمده مراحل این بازی، در سبک Match 3 است و شما برای به دست آوردن درآمد و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف بازی باید مهارت خود در این زمینه را تقویت کنید. دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده، امکان کاشت انواع محصولات کشاورزی، نگهداری از حیوانات مزرعه و … از مهم‌ترین خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hopes Farm را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hopes Farm1 300x169 - دانلود بازی Hopes Farm برای PC Hopes Farm2 300x169 - دانلود بازی Hopes Farm برای PC

 

Hopes Farm3 300x169 - دانلود بازی Hopes Farm برای PC Hopes Farm4 300x169 - دانلود بازی Hopes Farm برای PC

 

تریلر بازی Hopes Farm :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 7/8/10
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Storage: 178 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 133 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR