دانلود بازی Hungry Shark Heroes 1.4 – کوسه‌های گرسنه برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Hungry Shark Heroes 1.4 - کوسه‌های گرسنه برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Hungry Shark Heroes برای اندروید

| بازی کوسه‌های گرسنه برای اندروید + دیتا |

 

Hungry Shark Heroes 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Ubisoft Entertainment است. اگر از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا به خوبی با عناوین عرضه شده از کمپانی بازی‌سازی یوبی‌سافت آشنایی دارید. این استودیوی حرفه‌ای، تاکنون ده‌ها بازی محبوب و پرطرفدار را برای انواع کنسول‌ها روانه بازار کرده و هریک از آن‌ها نیز به محبوبیت قابل توجهی دست یافته‌اند. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یکی دیگر از عناوینی است که به تازگی از یوبی‌سافت و این بار برای اندروید عرضه گردیده است. آیا برای حضور در اعماق اقیانوس‌ها و ملاقات با هزاران نوع مختلف از کوسه‌ها آماده هستید؟ این بازی، شما را به دنیایی دعوت می‌کند که هنوز انسان‌ها اطلاعات کاملی از آن در دست ندارند. از این روی، شاید بد نباشد که یک بار از طریق دیدگان خود، به دنیای آبززیان رفته و زندگی را مشابه با آن‌ها تجربه کنید.

 در داستان این بازی اندرویدی، شما یک ماجراجویی کاملا جدید و مهیج را تجربه خواهید کرد. سفر شما، همزمان با حضور در اعماق اقیانوس‌ها شروع می‌شود. شما می‌توانید مجموعه‌ای از انواع کوسه‌ها را جمع‌آوری کرده و ضمن نگهداری از آن‌ها، هریک را به سطوح بالایی از تکامل برسانید. در ادامه، می‌توانید با صدها کوسه مختلف که متعلق به دیگر پلیرها در سراسر دنیاست، وارد مبارزه شده و برای اثبات توانایی خود، آن‌ها را نابود کنید. هم اکنون می توانید بازی Hungry Shark Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hungry Shark Heroes :

– امکان جمع‌آوری و تکامل بیش از 120 نوع کوسه

– امکان تجربه نبرد با دیگر بازیکنان سراسر جهان

– قابلیت تکامل بخشیدن به کوسه‌ها و آماده‌سازی آنان برای نبرد

– امکان حضور در رویدادهای آنلاین و جهانی

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hungry Shark Heroes1 85x150 - دانلود بازی Hungry Shark Heroes 1.4 - کوسه‌های گرسنه برای اندروید + دیتا Hungry Shark Heroes2 85x150 - دانلود بازی Hungry Shark Heroes 1.4 - کوسه‌های گرسنه برای اندروید + دیتا Hungry Shark Heroes3 85x150 - دانلود بازی Hungry Shark Heroes 1.4 - کوسه‌های گرسنه برای اندروید + دیتا Hungry Shark Heroes4 85x150 - دانلود بازی Hungry Shark Heroes 1.4 - کوسه‌های گرسنه برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 + 320 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR