پیدا کردن نام فیلم با هوش مصنوعی؛ چگونه اسم فیلمی که به دنبال آن هستیم را پیدا کنیم؟

پیدا کردن نام فیلم؛ چگونه اسم فیلمی که به دنبال آن هستیم را پیدا کنیم؟

آموزش پیدا کردن نام فیلم با هوش مصنوعی

| چگونه اسم فیلمی که به دنبال آن هستیم را پیدا کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، اسم فیلمی که به دنبال آن هستید را به راحتی پیدا کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید اسم یک فیلم به‌خصوص را به خاطر بیاورید اما بنا به دلایل مختلف، ذهن‌تان یاری نمی‌کند و صرفا بخش‌هایی از فیلم مورد نظر در خاطرتان وجود دارد. در چنین مواقعی که می‌خواهید چنین فیلمی را به دوستان خود معرفی کنید، حتما باید اسم آن را به خاطر بیاورید. حال فرض کنید که هرچه فکر کرده‌اید، اسم فیلم به ذهن‌تان نیامده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک راهکار ساده و سریع را برای شما سراغ داریم که می‌تواند از روی مختصرترین جزئیاتی که از فیلم در خاطر دارید، اسم آن را برای شما حدس بزند!

اکثر ما از تماشای فیلم و سریال لذت می‌بریم. گاهی ممکن است اطلاعاتی از یک فیلم داشته باشیم؛ ولی نام آن را به یاد نیاوریم. در این موارد، به کمک سرویس جدیدی که به شما معرفی می‌کنیم هیچ نگرانی برای پیدا کردن نام فیلم وجود ندارید؛ زیرا که سرویس وات ایز مای مووی به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید با شرح مختصر از فیلم یا سریال مورد نظر، سریعا به اسم آن برسید. به عنوان مثال، تنها کافی‌ست ژانر و یا جزئیاتی از فیلم را به این وب‌سایت ارائه کنید تا در ادامه، اسم دقیق فیلم در اختیارتان قرار گیرد. در این مطلب، به شما طرز کار با این وب‌سایت را آموزش می‌دهیم تا شما هم یک بار برای همیشه بتوانید به مشکل فراموشی اسامی فیلم‌ها پایان داده و یک دستیار هوشمند را برای این نیاز در دسترس داشته باشید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- وارد وب‌سایت whatismymovie.com شوید.

WhatIsMyMovie.cover1  300x138 - پیدا کردن نام فیلم با هوش مصنوعی؛ چگونه اسم فیلمی که به دنبال آن هستیم را پیدا کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- حالا همانطور که مشخص است، در کادر میانی توضیحاتی از فیلم مورد نظر را شرح دهید.

WhatIsMyMovie.cover2  300x138 - پیدا کردن نام فیلم با هوش مصنوعی؛ چگونه اسم فیلمی که به دنبال آن هستیم را پیدا کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- در نهایت با کلیک روی دکمه آبی رنگ Search، نتیجه به شما نمایش داده خواهد شد.

WhatIsMyMovie.cover3  300x138 - پیدا کردن نام فیلم با هوش مصنوعی؛ چگونه اسم فیلمی که به دنبال آن هستیم را پیدا کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR