دانلود بازی Revolution Offroad Spin Simulation 1.1.5 – رانندگی آفرود برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Revolution Offroad Spin Simulation 1.0.9 - رانندگی آفرود برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Revolution Offroad Spin Simulation برای اندروید

| بازی رانندگی آفرود برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Revolution Offroad Spin Simulation 1.1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی Rooster Games است. خود را برای یک چالش رانندگی سخت آماده کنید! اتومبیل‌هایی که هیچ شباهتی به وسایل نقلیه روزمره ما نداشته و مخصوص رانندگی در جاده‌های خاکی و مسیرهای صعب‌العبور طراحی شده‌اند! در این بازی اندرویدی جدید، شما امکان تجربه سبک کاملا جدیدی از شبیه‌سازی آفرود را دارید که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود تاکنون توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود سازد.

قوانین راهنمایی و رانندگی را فراموش کنید؛ چرا که این بار قرار است در خارج از جاده‌ها و در مسیرهایی خاکی به رانندگی مشغول باشید! ویژگی‌های ظاهری و فیزیکی وسایل نقلیه موجود در این بازی، متناسب با رنندگی در چنین مسیرهایی بوده و امکان مانور در این جاده‌ها را برایتان محیا می‌سازد. هم اکنون می توانید بازی Revolution Offroad Spin Simulation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Revolution Offroad Spin Simulation :

– امکان تجربه رانندگی در مسیرهای خاکی و جاده‌های سرسخت

– قابلیت انتخاب خودروهای متنوع

– گیم‌پلی مبتنی بر قوانین فیزیکی

– صداپردازی عالی هریک از وسایل نقلیه

– امکان شخصی‌سازی خودروها

– رانندگی در رود، جنگل، جاده‌های خاکی و …

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Revolution Offroad Spin Simulation1 150x84 - دانلود بازی Revolution Offroad Spin Simulation 1.1.5 - رانندگی آفرود برای اندروید + پول بی نهایت Revolution Offroad Spin Simulation2 150x84 - دانلود بازی Revolution Offroad Spin Simulation 1.1.5 - رانندگی آفرود برای اندروید + پول بی نهایت Revolution Offroad Spin Simulation3 150x84 - دانلود بازی Revolution Offroad Spin Simulation 1.1.5 - رانندگی آفرود برای اندروید + پول بی نهایت Revolution Offroad Spin Simulation4 150x84 - دانلود بازی Revolution Offroad Spin Simulation 1.1.5 - رانندگی آفرود برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 86/81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR