دانلود بازی Modern Strike Sniper 3D 1.0.4 – تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Modern Strike Sniper 3D 1.0.4 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Modern Strike Sniper 3D برای اندروید

| بازی تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Modern Strike Sniper 3D 1.0.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی ALIGEN است. سری بازی‌های اکشن، همواره طرفداران خاصی را در میان بازی‌های ویدیویی داشته‌اند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها و به کار گیری سلاح‌های متنوع از دیدگاه اول شخص هستید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید. در این بازی اندرویدی، شما وظیفه دارید که از نگاه اول شخص، به ماموریت‌هایی قدم بگذارید که در آن‌ها مسئله مرگ و زندگی در میان است! کیفیت گرافیکی بسیار نزدیک به گرافیک کنسولی بوده و همین مسئله توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها را به خود جلب نموده است.

در هریک از ماموریت‌های این بازی، شما می‌بایست اسلحه دلخواه خود را انتخاب کرده و ماموریتی دشوار و پیچیده را آغاز کنید. انواع مختلفی از سلاح‌ها در این بازی تعبیه شده‌اند که پلیر می‌تواند با انتخاب آنان، نحوه کاربرد و تیراندازی با هریک را نیز فرا گیرد. هم اکنون می توانید بازی Modern Strike Sniper 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی‌های بازی Modern Strike Sniper 3D :

– دارا بودن محیط بسیار جذاب در هر ماموریت

– امکان کسب جوایز مختلف در پایان هر مرحله

– دارا بودن تعداد بسیاری از مراحل و ماموریت‌ها

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه عملکرد تمامی سلاح‌ها

– دارا بودن مجموعه سلاح‌های مختلف بر مبنای واقعیت

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Modern Strike Sniper 3D1 150x84 - دانلود بازی Modern Strike Sniper 3D 1.0.4 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Modern Strike Sniper 3D2 150x84 - دانلود بازی Modern Strike Sniper 3D 1.0.4 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Modern Strike Sniper 3D3 150x84 - دانلود بازی Modern Strike Sniper 3D 1.0.4 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Modern Strike Sniper 3D4 150x84 - دانلود بازی Modern Strike Sniper 3D 1.0.4 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR