دانلود بازی کم حجم Brick Inventions برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Brick Inventions برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Brick Inventions برای کامپیوتر

| بازی اختراعات آجری |

 

Brick Inventions بازی جدیدی در سبک فکری می باشد که در سال 2016 توسط BernhardM ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Brick Inventions نام یک بازی پازلی و مبتنی بر قوانین فیزیکی است که به تازگی برای شما دوست داران بازی های فکری عرضه گردیده است. این بازی، مجموعه ای از بلاک های (آجرهای) ساده را در کنار همدیگر قرار می دهد که به سادگی می توانند در هم نابود گردند. سازه های شگفت انگیز بسازید، و در چالش های بسیار جذاب و سرگرم کننده به صورت مولتی پلیر شرکت کنید.

این بازی در حالت تک نفره، تعداد 25 مرحله پازلی گنجانده شده که هریک، چالشی منحصر به فرد را مبتنی بر قوانین فیزیکی به تصویر می کشاند. این بازی با دارا بودن حالت های مختلف بازی کردن، منابع مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که می بایست ضمن مدیریت و انبار کردن آن، به ساخت سازه های مختلف، آنلاک کردن بلاک ها و ساخت انواع ابزارها مشغول باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Brick Inventions را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

brick-inventions1 brick-inventions2

 

brick-inventions3 brick-inventions4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: 2.0Ghz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 1 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: 2.2Ghz Quad Core Proessor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 202 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR