دانلود SkyNX+ 1.5 – استریم از PC به Nintendo Switch

دانلود SkyNX+ 1.5 - استریم از PC به Nintendo Switch

 

دانلود +SkyNX

| استریم از PC به Nintendo Switch |

 

SkyNX+ 1.5 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز برای استریم کردن از PC به Nintendo Switch است که بتوانید با آن، سیستم خود را در تمام مدت به نینتندو سوئیچ متصل نگاه دارید. این نرم افزار، ابزاری کاربردی برای کاربرانی است که می‌خواهند بازی‌های PC را در Nintendo Switch استریم کنند. تازه‌ترین نسخه این نرم افزار سازگاری کاملی با پردازنده‌های AMD / Intel داشته و می‌توانید بدون هیچ مشکلی از این امکان در سیستم خود بهره ببرید.  همانطور که می‌دانید، نینتندو سوئیچ یکی از کنسول‌های جدید و قابل حمل است که گیمرهای بسیار زیادی در سرتاسر دنیا به آن علاقه‌مند هستند. برای این کنسول، بازی‌های مختلفی نیز به طور اختصاصی منتشر شده که علاقه‌مندان می‌توانند از تجربه این بازی‌ها در اوقات بیکاری خود نهایت لذت را ببرند.

با این وجود، گیمرهای پلتفرم PC نیز همواره جامعه خود را داشته و میلیون‌ها گیمر از سراسر دنیا، بازی در کامپیوتر را به بازی با دیگر کنسول‌های بازی ترجیح می‌دهند. حال در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک ابزار جدید و ساده در خدمت شما عزیزان هستیم که با استفاده از آن، به راحتی بتوانید تجربه بازی‌های کامپیوتری خود را به دستگاه نینتندو سوئیچ منتقل کنید. در این ابزار، شما می‌توانید از طریق شبکه‌ی داخلی، بازی را از کامپیوتر به نینتندو سوئیچ استریم کرده و به طور مستقیم از طریق همین کنسول بازی کامپیوتری مورد علاقه خود را تجربه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار +SkyNX را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار +SkyNX :

– امکان استریم بازی‌های کامپیوتر به نینتندو سوئیچ

– فراهم‌سازی امکان استریم بازی‌ها با صدا با اف پی اس 60

– امکان بازی کردن 8 پلیر به طور همزمان

– امکان تنظیم کردن رزولوشن دسکتاپ برای پرفرمنس بهتر

– دارا بودن تنظیمات ساده و آسان

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

SkyNX.cover1  300x169 - دانلود SkyNX+ 1.5 - استریم از PC به Nintendo Switch SkyNX.cover2  300x169 - دانلود SkyNX+ 1.5 - استریم از PC به Nintendo Switch

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 143 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR