دانلود Performance Monitor Analyser 1.0.0 – نرم افزار مانیتور کردن بهره‌وری سیستم

دانلود Performance Monitor Analyser 1.0.0 - نرم افزار مانیتور کردن بهره‌وری سیستم

 

دانلود Performance Monitor Analyser

| نرم افزار مانیتور کردن بهره‌وری سیستم |

 

Performance Monitor Analyser 1.0.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور مانیتور کردن پرفرمنس (بهره‌وری) سیستم است. در زمان نظارت و اندازه‌گیری پرفرمنس کلی سیستم، گاهی اوقات ممکن است نیاز پیدا کنید که کمی در این موضوع عمیق‌تر شوید. بدین منظور احتمالا نیاز داشته باشید که گلوگاه‌ها، ضعف‌های عملکردی و… را در فتار سیستم تشخیص دهید یا اینکه یک دیدگاه کلی از ظرفیت‌های احتمالی سیستم در آینده داشته باشید. در چنین شرایطی، به یک ابزار پیشرفته‌تر به نسبت نرم افزارهای ساده‌ احتیاج خواهید داشت که در این مطلب، یکی از جدیدترین این ابزارها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب به خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم، دارای یک رابط گرافیکی ساده وکاربرپسند است و با این حال، اطلاعات کاملی از پردازنده، رم، عملیات خواندن و نوشتن روی دیسک سخت، ترافیک شبکه و متریک‌های مربوط به اپلیکیشن‌های مختلف را در دسترس قرار می‌دهد. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود، کامپوننت‌های سیستم، برنامه‌ها و اندازه‌گیرهای مختص نیاز خود را انتخاب و نتیجه را به طور زنده مشاهده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Performance Monitor Analyser را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Performance Monitor Analyser :

– امکان مانیتور کردن پرفرمنس سیستم

– قابلیت مشاهده مشخصات بهره‌وری سخت افزار و نرم افزار

– امکان مشاهده ترافیک شبکه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Performance Monitor Analyser.cover1  296x300 - دانلود Performance Monitor Analyser 1.0.0 - نرم افزار مانیتور کردن بهره‌وری سیستم Performance Monitor Analyser.cover2  296x300 - دانلود Performance Monitor Analyser 1.0.0 - نرم افزار مانیتور کردن بهره‌وری سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR