دانلود XBatteryStatus 1.0.2 – ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی

دانلود XBatteryStatus 1.0.2 - ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی

 

دانلود XBatteryStatus

| ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی |

 

XBatteryStatus 1.0.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور نمایش درصد باتری دستگاه‌های بلوتوثی متصل به سیستم است که از جمله‌ی بیشترین کاربرد آن می‌توان به عنوان نمایشگر درصد باتری گیم‌پدهای بلوتوثی اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، روز به روز بر تعداد گیمرهای پلتفرم PC افزوده می‌شود و تجهیزات جانبی مخصوص به گیمرها نیز بازار داغی دارد. یکی از تجهیزات بسیار محبوب برای گیمرها، گیم‌پدهای بی‌سیم هستند. با توجه به سادگی در ارتباط و عملکرد، گیم‌پدهای بلوتوثی رو به روز بیشتر از قبل محبوب می‌شوند. گیم‌پدهای بی‌سیم معمولا از طریق بلوتوث به سیستم متصل می‌شوند و هر چند وقت یک بار نیاز به شارژ دارند. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران با آن مواجه می‌شوند این است که در نقطه حساسی از یک بازی، با اتمام شارژ دسته بازی مواجه می‌شوند. اگر که می‌خواهید به این غافل‌گیری برای همیشه خاتمه دهید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را حتما نصب و استفاده کنید.

این نرم افزار مخصوص کنترلرهای ایکس باکس (Xbox) نیست و کاربر می‌تواند تمامی کنترلرهای بلوتوثی را به آن متصل کند و اطلاعات مربوط به باتری را در دسکتاپ مشاهده کند. با این ابزار، شما هیچ‌گاه با اتمام شارژ باتری گیم‌پد خود غافل‌گیر نمی‌شوید؛ بنابراین این ابزار را باید به عنوان یک انتخاب عالی برای هر گیمر در PC به شمار برد. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند به سرعت آن را بر روی سیستم خود نصب کند تا در ادامه ویجت آن بر روی دسکتاپ نمایش داده شود و بتوان از امکانات آن بهره گرفت.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار XBatteryStatus را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار XBatteryStatus :

– پشتیبانی از تمامی گیم کنترلرهای بی‌سیم (تست شده بر روی ایکس باکس سری ایکس)

– امکان نمایش نشانگر شارژ باتری گیم‌پد‌های PC

– نمایش درصد دقیق باقی‌مانده باتری کنترلر

– امکان نمایش اعلان هشدار در صورت کاهش باتری به سطوح زیر 15%

– پشتیبانی از چندین کنترلر بلوتوثی به طور همزمان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

XBatteryStatus.cover1  300x96 - دانلود XBatteryStatus 1.0.2 - ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی XBatteryStatus.cover2  300x110 - دانلود XBatteryStatus 1.0.2 - ویجت نمایش میزان باقی‌مانده باتری گیم‌پدهای بلوتوثی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR