دانلود دوره آموزش پایتون – Python Programming for Developers – Code With Mosh

دانلود دوره آموزش پایتون - Python Programming for Developers - Code With Mosh

 

دانلود دوره آموزش پایتون

| Python Programming for Developers – Code With Mosh |

Language: English | Duration: 11h | Size: 14.5 GB

 

آموزش پایتون (Python Programming for Developers – Code With Mosh) نام یک دوره آموزشی حرفه‌ای و قوی برای علاقه‌مندان به پایتون است! اگر از اینکه با شما به عنوان یک تازه‌کار در دنیای برنامه‌نویسی پایتون رفتار می‌شود، خسته شده و به دنبال یک تحول واقعی در زمینه‌ی کسب مهارت برنامه‌نویسی و کدزنی در پایتون هستید، ما برای شما یک دوره‌ی آموزشی جامع و بسیار حرفه‌ای را آماده کرده‌ایم که شما را طی 10 ساعت، به یک فرد حرفه‌ای و کاربلند در این حوزه تبدیل می‌کند. سرانجام، یک دوره‌ی پایتون واقعی و بسیار حرفه‌ای که پیش‌زمینه‌ی آن از مخاطب، یک فرد کاملا تازه‌کار و آماده‌ی یادگیری است. اگر که فکر می‌کنید تا به امروز مسیر یادگیری پایتون را اشتباه طی کرده و یا مطلقا از آن چیزی نمی‌دانید، این دوره‌ی آموزشی برای شما فوق‌العاده خواهد بود!

همانطور که می‌دانید، پایتون یکی از زبان‌های بسیار محبوب و پرکاربرد در دنیای برنامه‌نویسی است و شرکت‌های بسیاری به عنوان افراد خلاق و خبره در حوزه برنامه‌نویسی پایتون هستند. این زبان برنامه‌نویسی در حوزه‌های مختلف محاسباتی، مهندسی، علمی و … کاربرد دارد و به نسبت دیگر زبان‌های شناخته شده در دنیا مثل C, C++, Java و … یادگیری آن آسن‌تر است. بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا نظیر Google ,Facebook, Dropbox, Reddit, Spotify, Quora و … نیز از پایتون استفاده می‌کنند و همین امر سبب علاقه‌ی کاربران نسبت به یادگیری این زبان شده و در اینجا، شما با یک مرجع پرمحتوا برای یادگیری پایتون طرف هستید که توصیه می‌کنیم فرصت دانلود و استفاده از آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های آموزش پایتون – Python Programming for Developers – Code With Mosh :

– آشنایی با مقدمات پایتون

– آشنایی با ساختارهای داده

– آشنایی با برنامه‌نویسی شیء گرا

– آشنایی با نوشتن کدهایی با قابلیت استفاده مجدد

– آشنایی با نحوه ارور هندلینگ در پایتون

– آشنایی با طریقه‌ی نوشتن اسکریپت‌های اتوماسیون

– آشنایی با وب اسکرپینگ (Web Scraping)

– آشنایی با طریقه‌ی برقراری ارتباط با APIها

– آشنایی با سلنیوم (Selenium)

– آشنایی با فایل و فولدر در پایتون

– آشنایی با طریقه‌ی استفاده از Excel, CSV, JSON در پایتون

– کار با فایل‌های ZIP, PDF و … در پایتون

– آشنایی با طریقه‌ی ارسال ایمیل و یا پیامک از طریق پایتون

– آشنایی با طریقه‌ی ساخت وب اپلیکیشن با پایتون

و…

 

 

تصاویری از دوره آموزشی :

 

Python Programming for Developers.cover1  300x158 - دانلود دوره آموزش پایتون - Python Programming for Developers - Code With Mosh

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 11.6 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR