دانلود AppOutlet GameOutlet 1.3.2 – مدیریت بازی‌های مورد علاقه

دانلود AppOutlet GameOutlet 1.3.2 - مدیریت بازی‌های مورد علاقه

 

دانلود AppOutlet GameOutlet

| مدیریت بازی‌های مورد علاقه |

 

AppOutlet GameOutlet 1.3.2 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی است که متناسب با نیاز گیمرها طراحی شده تا افراد بتوانند به راحتی آخرین پیشنهادها، تخفیف‌ها و شرایط جدید خریداری بازی‌های دیجیتالی در استورهای آنلاین را مدیریت و در کوتاه‌ترین زمان از قیمت‌های جدید و تخفیف خورده‌ی آن‌ها مطلع شوند. همانطور که می‌دانید، این روزها شرایط خریداری و تهیه بازی‌های روز دنیا تغییرات بسیاری داشته و افراد می‌توانند از طریق یک حساب کاربری، بازی دلخواه خود را به صورت آنلاین خریداری و دانلود کنند. در واقع به جای در دسترس بودن نسخه فیزیکی از بازی‌ها، شما می‌توانید بازی‌های دلخواه خود را از استورهای آنلاین نظیر Steam, GOG Galaxy, Epic Games و … جستجو و دانلود کنید.

تقریبا همه فروشگاه‌های آنلاین بازی‌های رایانه‌ای، همه روزه پیشنهادهایی ویژه را برای فروش بازی‌ها به علاقه‌مندان می‌دهند. به عنوان مثال، اگر که علاقه‌مند به خریداری و تجربه یک بازی به‌خصوص هستید، ممکن است فروشنده‌ی بازی در رویدادهای مختلف مثل آخر سال، کریسمس و …، بازی‌‌ها را با تخفیف‌هایی ویژه در دسترس قرار دهد. اگر که می‌خواهید پیشنهادهای شگفت‌انگیز خریداری بازی‌ها را از دست ندهید و بعضا برخی بازی‌های پولی را به شکل رایگان از استورهای معتبر دانلود کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار جذاب و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AppOutlet GameOutlet را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AppOutlet GameOutlet :

– امکان مشاهده آخرین پیشنهادها، تخفیف‌ها و … برای خرید بازی‌ها از Steam, GOG Galaxy, Epic games و …

– امکان جستجوی بازی‌ها با اسم آن‌ها و مشاهده قیمت فعلی

– امکان ذخیره بازی‌ها در لیست مورد علاقه

– دارا بودن پوسته تاریک و روشن

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

AppOutlet GameOutlet.cover1  300x193 - دانلود AppOutlet GameOutlet 1.3.2 - مدیریت بازی‌های مورد علاقه AppOutlet GameOutlet.cover2  300x193 - دانلود AppOutlet GameOutlet 1.3.2 - مدیریت بازی‌های مورد علاقه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR