دانلود Reallusion Character Creator 4.4.2405.1 x64 + (Metadata + Content) – نرم افزار طراحی کاراکترهای سه‌بعدی

دانلود Reallusion Character Creator 4.4.2405.1 x64 + (Metadata + Content) - نرم افزار طراحی کاراکترهای سه‌بعدی

 

دانلود Reallusion Character Creator

| نرم افزار طراحی کاراکترهای سه‌بعدی |

 

Reallusion Character Creator 4.4.2405.1 x64 + (Metadata + Content) یک نرم‌افزار قدرتمند است که به کاربران امکان می‌دهد شخصیت‌های سه‌بعدی دقیق و واقع‌گرایانه‌ای را بسازند. این نرم‌افزار قدرتمند یک مجموعه کامل از ابزارها و قابلیت‌ها برای طراحی شخصیت‌ها و ساخت واقعی‌ترین انیمیشن‌ها و نمایش‌ها فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این نرم‌افزار برای ساخت شخصیت‌های مختلف از انسان‌ها، موجودات فضایی، هیولاها و حتی موجودات افسانه‌ای برای بازی‌ها، انیمیشن‌ها و … استفاده کنید. این برنامه، ابزارهای قدرتمندی برای ساخت صورت، بدن، پوشش و موی کاراکترها ارائه می‌کند. این ابزارها امکان دستکاری جزئیات دقیق صورت، مو و لباس‌ها را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند از این ویژگی‌ها برای برای تولید مدل‌ها و متریال‌های پوست استفاده کنند که و کاراکترهای بسیار نزدیک به واقعیت را طراحی کنند.

این نرم‌افزار امکانات ویژه‌ای برای ایجاد حرکات و اعمال مختلف برای شخصیت‌ها فراهم می‌کند. شما می‌توانید حرکات و اعمال مختلف را برای شخصیت‌های خود ایجاد کرده و آن‌ها را به عنوان قسمتی از یک انیمیشن یا نمایش استفاده کنید. این روزها که گرافیک کامپیوتری در حوزه‌های مختلفی نظیر انیمیشن‌سازی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی، بازی‌های ویدیویی و … کاربرد دارد، نرم افزارهای متعددی برای ایجاد طراحی و ساخت آثار گرافیکی مخصوص نیز در دسترس است که در این مطلب یکی از بهترین این ابزارها را در دسترس شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم تجربه استفاده آن برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Reallusion Character Creator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Reallusion Character Creator :

– طراحی حرفه‌ای و پیشرفته انواع کاراکترها شامل انسان، موجودات افسانه‌ای، حیوان و …

– مجهز بودن به مجموعه کامل ابزارهای مورد نیاز برای طراحی شخصیت‌های گرافیکی

– امکان طراحی و تعریف نوع حرکت شخصیت

– قابلیت استفاده از کاراکترهای طراحی شده در انواع ابزارهای سه‌بعدی شامل iClone, Maya, Blender, Unreal Engine, Unity و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Reallusion Character Creator.cover1  300x146 - دانلود Reallusion Character Creator 4.4.2405.1 x64 + (Metadata + Content) - نرم افزار طراحی کاراکترهای سه‌بعدی Reallusion Character Creator.cover2  300x169 - دانلود Reallusion Character Creator 4.4.2405.1 x64 + (Metadata + Content) - نرم افزار طراحی کاراکترهای سه‌بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.96/11.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR