دانلود Ruffle v2022-04-07 x86/x64 – رافل؛ جایگزین و شبیه‌ساز فلش پلیر

دانلود Ruffle v2022-03-07 x86/x64 - رافل؛ جایگزین و شبیه‌ساز فلش پلیر

 

دانلود Ruffle

| رافل؛ جایگزین و شبیه‌ساز فلش پلیر |

 

Ruffle v2022-04-07 x86/x64 رافل؛ با وجود پایان پشتیبانی فلش پلیر، اگر که هنوز هم برای باز کردن یک فایل SWF به دنبال نسخه‌ای از فلش پلیر هستید، ما در این مطلب برایتان ابزاری جایگزین را به عنوان شبیه‌ساز فلش در ویندوز آماده کرده‌ایم که می‌تواند امکان مشاهده فایل‌های فلش را باری دیگر برای شما فراهم کند. با وجود منسوخ و غیرفعال شدن ادوبی فلش پلیر (Adobe Flash Player)، وب‌سایت‌های اینترنتی می‌توانند از طریق رافل محتوای فلش را برای مخاطبان خود به نمایش درآورند. رافل، یک پروژه رایگان و متن باز است که به طور خاص برای مشاهده فلش بدون نیاز به فلش پلیر در ویندوز و مرورگرهای وب طراحی شده و تاکنون توانسته کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند.

شبیه‌ساز جدید فلش پلیر با نام رافل، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید محتوای فلش را در ویندوز و یا مرورگرهای اینترنتی بدون ترس از خطرات امنیتی فلش مشاهده کنید. ادوبی فلش پلیر بعد از 25 سال کمک به شکل‌گیری اینترنت و نمایش محتوای تعاملی، بازی‌های آنلاین و …، سرانجام به پایان عمر خود رسید و کلیه مرورگرهای اینترنتی پشتیبانی از آن خاتمه دادند. فلش پلی از همان ابتدا دارای آسیب پذیری بود و Adobe هر ماهه موارد جدیدی را برطرف می‌کرد. تقریبا می‌شد گفت در هر مرورگری که پلاگین فلش پلیر وجود داشت، مهاجمان می‌توانستند سیستم کامپیوتری کاربر را آلوده کنند. رافل اما سعی می‌کند بدون هیچ خطری، شبیه‌سازی برای فلش پلیر باشد تا همچنان بتوانید از امکانات فلش در ویندوز بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ruffle برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ruffle :

– ساخته شده بر پایه زبان Rust

– دارا بودن کلاینت ویندوزی و اکستشن مرورگرهای اینترنتی محبوب

– امکان به نمایش درآوردن محتوای فلش بدون نیاز به Adobe Flash Player

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ruffle.cover1  300x166 - دانلود Ruffle v2022-04-07 x86/x64 - رافل؛ جایگزین و شبیه‌ساز فلش پلیر Ruffle.cover2  300x194 - دانلود Ruffle v2022-04-07 x86/x64 - رافل؛ جایگزین و شبیه‌ساز فلش پلیر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.32/4.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR