دانلود JixiPix Chromatic Edges 1.0.9 x64 – اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر

دانلود JixiPix Chromatic Edges 1.0.4 - اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر

 

دانلود JixiPix Chromatic Edges

| اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر |

 

JixiPix Chromatic Edges 1.0.9 x64 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر است. با استفاده از این برنامه، افراد فعال در حرفه عکاسی می‌توانند برای تصاویر هنری خود قاب‌هایی چشم‌نواز و بسیار زیبا را در نظر بگیرند. از آنجا که بخش مهمی از هنر گرافیک و تصویربرداری، توانایی کار با عکس و ویرایش دیجیتالی آن محسوب می‌شود، امروزه ابزارهای متعددی با این هدف در بازار محصولات نرم افزارهای در دسترس هستند. نرم افزار جدیدی که این بار برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید به تصاویر خود قاب و فریم اضافه کنید. یکی از نکات قابل توجه و جذاب در مورد این نرم افزار، توانایی اضافه کردن قاب‌هایی با سبک و سیاق کلاسیک و قدیمی است که می‌توانید آن‌ها را برای تصاویر قدیمی و یا عکس‌هایی با پوسته کلاسیک در نظر بگیرید.

در این برنامه، همه چیز حول محور “حواشی” تصاویر شما روایت خواهد شد. بر اساس عقیده سازندگان این برنامه، شکل و شمایل لبه‌ها در تصاویر می‌تواند نقش مهمی را در بهتر دیده شدن آن ایفا کند. پیش از زمان اختراع دوربین و تجهیزات دیجیتال، صنعت عکس‌برداری و چاپ آن با ابزارهای مختلفی انجام می‌گرفت که تفاوت ویژه‌ای با دنیای امروز داشت. در پی این کار، تصاویر با شکل و شمایل متفاوت‌تری به نسبت تصاویر امروزی به ثبت می‌رسیدند که در بین آن‌ها، لبه‌های تصاویر بیش از همه خود را نشان می‌داد. اگر شما نیز علاقه‌مند به تغییر طبیعی تصاویر مدرن به لبه‌های کلاسیک را با استفاده از قاب‌هایی کلاسیک و قدیمی دارید، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این نرم افزار را در دستور کار خود قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار JixiPix Chromatic Edges را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JixiPix Chromatic Edges :

– امکان زیباسازی تصاویر با دارا بودن ده‌ها قاب و فریم متنوع

– امکان افزودن تم کلاسیک و سنتی به تصاویر

– مناسب برای علاقه‌مندان به هنر عکاسی در سبک و سیاق قدیمی

– امکان ترکیب کردن قاب‌ها جهت ایجاد یک نمونه دلخواه

– دارا بودن محیط گرافیکی کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JixiPix Chromatic Edges.cover1  300x188 - دانلود JixiPix Chromatic Edges 1.0.9 x64 - اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 527 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR