دانلود Translumo 0.9.2 – نرم افزار تبدیل عکس به متن

دانلود Translumo 0.9.2 - نرم افزار تبدیل عکس به متن

 

دانلود Translumo

| نرم افزار تبدیل عکس به متن |

 

Translumo 0.9.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تبدیل کردن عکس به متن است. OCR (تشخیص نوشتار به طور اپتیکال) یک تکنولوژی مفید است که به کامپیوتر امکان می‌دهد محتوای متنی را از تصاویر و اسناد به صورت دیجیتال تشخیص دهد و آن را به متونی قابل انتخاب تبدیل کند. این فناوری در بسیاری از حوزه‌ها و برنامه‌های کاربردی مانند اسکن کردن اسناد، تشخیص اطلاعات متنی در کارت های شناسایی و غیره استفاده می‌شود. از طرفی، ابزارهای مختلفی نیز در دسترس هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان محتوای متنی را از روی تصاویر استخراج کرد. برای اجرای OCR، ابتدا تصویر متن یا سند مورد نظر با استفاده از اسکنر یا دوربین دیجیتال گرفته می‌شود. سپس با استفاده از الگوریتم‌های OCR، متن تصویر تجزیه و تحلیل می‌شود و کاراکترها و کلمات استخراج می‌شوند. در نهایت، متن استخراج شده به صورت دیجیتال در دسترس قرار می‌گیرد و می‌تواند برای اهداف مختلفی مانند ویرایش، جستجو، ترجمه و ذخیره سازی استفاده شود.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید محتوای متنی را از روی تصاویر استخراج کنید. این برنامه، مجهز به انواع مختلف موتورهای OCR است که با استفاده از آن می‌توانید با بالاترین دقت ممکن، متون موجود بر روی عکس‌ها را از آن استخراج کنید. از این ابزار می‌توانید برای تبدیل کردن متون موجود در تصاویر اسکن شده، جزوات آموزشی / دانشگاهی و … استفاده کرده و آن‌ها را به متون قابل انتخاب و به‌اشتراک‌گذاری تبدیل کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Translumo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Translumo :

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– تاخیر بسیار اندک برای تشخیص متن از روی عکس

– پشتیبانی از انجین‌های مختلف تبدیل عکس به متن شامل Tesseract 5.2, WindowsOCR, EasyOCR

– مجهز بودن به مترجم‌های Google Translate, Yandex translate, Naver Papago, DeepL

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Translumo.cover1  300x173 - دانلود Translumo 0.9.2 - نرم افزار تبدیل عکس به متن Translumo.cover2  300x173 - دانلود Translumo 0.9.2 - نرم افزار تبدیل عکس به متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 499 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR