دانلود MiTeC InfoBar 3.6.1 – نمایش اطلاعات مفید و کاربردی سیستم در دسکتاپ

دانلود MiTeC InfoBar 3.6.1 - نمایش اطلاعات مفید و کاربردی سیستم در دسکتاپ

 

دانلود MiTeC InfoBar

| نمایش اطلاعات مفید و کاربردی سیستم در دسکتاپ |

 

MiTeC InfoBar 3.6.1 نام ابزاری مفید و کاربردی است که می‌تواند یک نوار زیبا با اطلاعاتی مفید و کاربردی را در دسکتاپ ویندوز برای شما به نمایش بگذارد. استایل کلی این نوار، همانند نوار تسک بار با قابلیت مخفی شدن خودکار در ویندوز است که می‌تواند اطلاعات مفیدی از سیستم را در هر لحظه برای شما به نمایش درآورد. این برنامه با این هدف طراحی شده که کاربر بتواند در هر لحظه از ساعات کار با رایانه، به اطلاعاتی مهم در رابطه با کامپیوتر دست پیدا کند. از جمله این اطلاعات می‌توان به نمایش وضعیت آب و هوا در محل زندگی، نمایش یادآور روزها، مدت زمان روشن بودن سیستم، اطلاعات هارد دیسک، مصرف پردازنده و رم، زمان فعلی و وضعیت کلیدهای اسکرول لاک، نام لاک و کپس لاک اشاره کرد.

با نصب و راه‌اندازی این برنامه، شما می‌توانید همواره به این دسته از اطلاعات مفید در سیستم خود دسترسی لحظه‌ای داشته باشید. علاوه بر این، هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید بر روی بخش مورد نظر خود کلیک کنید تا اطلاعاتی جامع‌تر از آن برای شما به نمایش درآید. از دیگر امکانات موجود در این نرم افزار کوچک و کاربردی می‌توان به ماشین حساب پیشرفته و مهندسی، تقویم کاربردی، دفترچه یادداشت، ابزار خبرخوان آر‌اس‌اس و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار MiTeC InfoBar را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MiTeC InfoBar :

– امکان نمایش داده اطلاعات کلی در رابطه با وضعیت آب و هوای یک هفته آینده

– امکان یادآور رویدادها – نمایش مدت زمان روشن بودن سیستم

– نمایش اطلاعات مفید از هارد دیسک

– نمایش وضعیت مصرف پردازنده و رم سیستم

– دارا بودن ماشین حساب و تقویم پیشرفته

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MiTeC InfoBar.cover1  200x300 - دانلود MiTeC InfoBar 3.6.1 - نمایش اطلاعات مفید و کاربردی سیستم در دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.03 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR