دانلود بازی Racing Limits 1.7.9 – مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Racing Limits 1.0.3 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Racing Limits برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Racing Limits 1.7.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی SBK Games است. بازی اندرویدی جدیدی که این بار برای شما دوست‌داران رقابت‌های اتومبیل‌رانی در نظر گرفته‌ایم، چالشی مهیج و سرگرم‌کننده است که با تعداد دانلود بیش از 5 میلیون مرتبه در گوگل پلی استور، به یکی از عناوین محبوب این سبک از بازی‌ها بدل شده است. این بازی اندرویدی، ده‌ها مدل مختلف از وسایل نقلیه را در خود دارد که با استفاده از آنان می‌توانید لذت رانندگی در مسیرهای شهری را با تمامی محدودیت‌های آن تجربه کنید. در حین رانندگی شهری، موارد مختلفی است که باید به آنان توجه ویژه‌ای داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به رعایت قوانین رانندگی، احتیاط در عوض کردن خطوط و … اشاره کرد.

شما می‌توانید این بازی را در 5 سبک مختلف رقابت زمان، حالت آزاد، چند نفره و در ساعات مختلف شبانه روز تجربه کنید. در این بازی، هیچ محدودیتی در رانندگی شما وجود نداشته و تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید، مهارت‌های مخصوص اتومبیل‌رانی در مسابقات است. به طور کلی، در این بازی می‌توان تمامی مهارت‌های چشم‌نواز رانندگی را به طور کامل تجربه کرد. م اکنون می توانید بازی Racing Limits را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Racing Limits :

– امکان رقابت چند نفره با دوستان به صورت آنلاین

– دارا بودن زوایای مختلف دوربین

– امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان

– گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک

– دارا بودن ده‌ها وسیله مختلف

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing Limits1 150x84 - دانلود بازی Racing Limits 1.7.9 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Limits2 150x84 - دانلود بازی Racing Limits 1.7.9 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Limits3 150x84 - دانلود بازی Racing Limits 1.7.9 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Limits4 150x84 - دانلود بازی Racing Limits 1.7.9 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 85/94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR