دانلود Kotobee Author Premium 1.8.9 – نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی

دانلود Kotobee Author Premium 1.8.9 - نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی

 

دانلود Kotobee Author

| نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی |

 

Kotobee Author Premium 1.8.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی ساخت کتاب‌هال الکترونیکی با قابلیت تعامل با کاربر است که به کمک آن، کاربر می‌تواند به راحتی محتوای مورد نظر خود را به کتاب‌های الکترونیکی در انواع فرمت‌ها تبدیل کند. همانطور که می‌دانید، امروزه می‌توان با استفاده از ترکیب متن و عکس، به سادگی یک کتاب الکترونیکی ساخت و آن را در کامپیوتر، موبایل یا تبلت مطالعه کرد. در واقع با استفاده از کتاب‌های الکترونیکی، این امکان فراهم شده که بتوان هر نوع محتوایی را به شکلی ساده و سریع به یک کتاب دیجیتالی تبدیل کرد و آن را به آسانی به‌اشتراک گذاشت.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که از طریق آن بتوانید کتاب‌های الکترونیکی دلخواه خود را در فرمت‌های EPUB, PDF و … ایجاد و آن را به شکلی انعطاف پذیر در سیستم‌های دسکتاپ و یا قابل حمل مطالعه کنید. با توجه به دسترسی‌پذیری ساده و هزینه‌ی بسیار پایین کتاب‌های الکترونیکی، این روزها مطالعه از این روش در مقایسه با نسخه فیزیکی کتاب‌ها محبوبیت دوچندان یافته است. اگر که شما به دنبال ساخت و یا انتشار کتاب الکترونیکی اختصاصی خودتان هستید، ما برایتان یک ابزار کاربردی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Kotobee Author را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kotobee Author :

– قابلیت ساخت کتاب‌هایی با امکان تعامل با کاربر

– امکان ساخت کتاب‌هایی قابل مطالعه در کامپیوتر،‌موبایل و تبلت

– امکان ایمپورت و یا ساخت از روی فرمت‌های PDF, HTML, Word, EPUB و …

– امکان انتخاب عکس و فیلم برای تولید محتوا

– امکان خروجی گرفتن در 12 فرمت مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Kotobee Author.cover1  300x209 - دانلود Kotobee Author Premium 1.8.9 - نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی Kotobee Author.cover2  300x209 - دانلود Kotobee Author Premium 1.8.9 - نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 103 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR