دانلود Actual File Folders 1.15 – دسترسی سریع به پوشه‌ها در ویندوز

دانلود Actual File Folders 1.15 - دسترسی سریع به پوشه‌ها در ویندوز

 

دانلود Actual File Folders

| دسترسی سریع به پوشه‌ها در ویندوز |

 

Actual File Folders 1.15 نام یک محصول نرم افزاری جدید، ساده و کاربردی به منظور فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع‌تر به فولدرهای پراستفاده در ویندوز است. آیا از جستجو برای یک فولدر خاص جهت ذخیره و یا دسترسی به فایل مورد نظر خود هسته شده‌اید؟ شاید بد نباشد که روال همیشگی خود برای دسترسی به فایل یا فولدرها را تغییر داده و به روشی جدید این کار را انجام دهید. این ابزار، راهکاری جدید و مفید برای بهینه سازی مدیریت فایل و پوشه برای سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار، شما را قادر می سازد به طور موثرتر و با صرف کمترین زمان ممکن، فایل های خود را ذخیره، سازماندهی و مدیریت کنید. اگر که امکانات ویندوز اکسپلورر به تنهایی پاسخگوی نیاز شما نیست و به دنبال راهی برای سریع‌تر کردن انجام کارها، جستجوی اطلاعات و … هستید، توصیه ما استفاده از این ابزار است.

نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با سرعت بیشتری بین فولدرهای پراستفاده‌ی خود در سیستم جابه‌جا شوید. این برنامه می‌تواند بهره‌وری کارهای شما را بالا ببرد تا بتوانید در زمان روزمره‌ی خود برای انجام کارهای روتین صرفه جویی کنید. به عنوان مثال، شما می توانید پوشه هایی را تعریف کنید که به برنامه های مختلف اختصاص دارند و سپس آنها را به بوکمارک های مورد علاقه خود اضافه کنید. با این کار، زمان صرف شده برای پیدا کردن فایل ها و پوشه های مورد نظر شما کاهش خواهد یافت و کار با فایل‌ها برای شما با سادگی و سرعت بیشتر امکان‌پذیر خواهد بود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Actual File Folders را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Actual File Folders :

– قابلیت اضافه کردن بوکمارک به پوشه های مورد علاقه

– برچسب زدن پوشه ها برای سازماندهی و دسترسی بهتر

– دسترسی سریع به پوشه های اخیرا باز شده

– انتخاب دسترسی سریع به پوشه ها و فایل ها با استفاده از ترکیبی از کلیدهای میانبر

– قابلیت تنظیم سطح دسترسی برای فایل و فولدرها

– پشتیبانی از ویندوز اکسپلورر، دسکتاپ، دستیابی در منوی راست کلیک و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Actual File Folders.cover1  300x167 - دانلود Actual File Folders 1.15 - دسترسی سریع به پوشه‌ها در ویندوز Actual File Folders.cover2  300x167 - دانلود Actual File Folders 1.15 - دسترسی سریع به پوشه‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR