دانلود 4dots Software Photo Resizer Expert 1.3 – نرم افزار تغییر سایز عکس‌ها

دانلود 4dots Software Photo Resizer Expert 1.3 - نرم افزار تغییر سایز عکس‌ها

 

دانلود 4dots Software Photo Resizer Expert

| نرم افزار تغییر سایز عکس‌ها |

 

4dots Software Photo Resizer Expert 1.3 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور تغییر سایز گروهی تصاویر است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید سایز یا اندازه تصاویر خود را تغییر داده و یا اینکه در کنار آن، بر روی عکس‌های خود انواع افکت یا فیلترها را نیز اعمال کنید. این نرم افزار ضمن یکپارچگی کامل با ویندوز، یک آیتم جدید را در آیتم‌های راست کلیک ویندوز اضافه می‌کند تا به کمک آن بتوانید به شکل مستقیم بر روی عکس‌ها را ست کلیک کرده و اقدام به تغییر سایز آن‌ها کنید. این نرم افزار مجموعه‌ای از قابلیت‌های مورد نظر شما برای پردازش عکس را در خود دارد که با آن‌ها می‌توانید تصاویر خود را به شکلی سریع و ساده تغییر سایز دهید و یا اینکه آن‌ها را فیلتر یا افکت‌گذاری کنید.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده شده تا حتی کاربران مبتدی هم بتوانند به سرعت با آن ارتباط گرفته و نیازهای خود را برطرف کنند. تنها کافی‌ست تصاویر خود را به محیط برنامه فراخوانی کنید و در ادامه، تنها با چند کلیک تا رسیدن به خروجی مورد نظر فاصله دارید. این نرم افزار در واقع یک ابزار مبدل عکس و یا تغییر سایز تصویر به صورت گروهی است که شما می‌توانید به آسانی مجموعه‌ای از عکس‌های خود را در آن فراخوانی کرده و سپس تنها با یک کلیک، تمامی عکس‌ها را در قالب دلخواه خود خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 4dots Software Photo Resizer Expert را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 4dots Software Photo Resizer Expert :

– امکان تغییر سایز تصویر – پشتیبانی از ده‌ها فرمت مختلف

– امکان تغییر سایز گروهی تصاویر و کاهش کیفیت عکس‌ها

– امکان تغییر سایز عکس از طریق آپشن اضافه شده در منوی راست کلیک

– امکان افزودن افکت یا فیلتر به عکس‌ها

– امکان اضافه کردن متن یا واترمارک بر روی تصاویر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

4dots Software Photo Resizer Expert.cover1  300x160 - دانلود 4dots Software Photo Resizer Expert 1.3 - نرم افزار تغییر سایز عکس‌ها 4dots Software Photo Resizer Expert.cover2  300x216 - دانلود 4dots Software Photo Resizer Expert 1.3 - نرم افزار تغییر سایز عکس‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR