دانلود بازی World Conqueror 4 1.6.0 + Mod – فاتح جهان برای اندروید

دانلود بازی World Conqueror 4 1.0.0 – فاتح جهان برای اندروید

 

دانلود بازی World Conqueror 4 برای اندروید

| بازی فاتح جهان برای اندروید |

 

World Conqueror 4 1.6.0 + Mod نام یک بازی اندرویدی جدید و موفق، در سبک سری بازی‌های استراتژیک می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Easy Tech برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. فاتح جهان 4، با عرضه نسخه جدیدی از سری بازی‌های محبوب و پرطرفدار خود، باری دیگر توجه علاقه‌مندان به سری بازی‌های تاریخی و استراتژیک را به خود جلب کرد. با موفقیت World Conqueror 3 ، سازندگان این بازی تصمیم گرفتند نسخه 2017 این بازی را با سناریوها و ویژگی‌های کاملا جدید عرضه کنند.

این بازی صدها واحد و کمپین مختلف را در خود دارد که تماما با جزئیات بسیار بالا طراحی شده‌اند. نکته جالب در مورد این بازی این است که تمامی ویژگی‌ها، برگرفته از وقایع تاریخی بوده و روایتی از دنیای واقعی را به تصویر می‌کشانند. با دانلود این بازی، شما می‌توانید در انواع نبردهای تاریخ از جمله نبرد دونکرک، نبرد استالینگراد، مبارزات آفریقای شمالی و نبرد جزایر میدوی و … ضوری موثر داشته و تاریخ را مطابق با استراتژی خود رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی World Conqueror 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World Conqueror 4 :

– دارا بودن 50 کشور مختلف و 230 ژنرال مشهور جنگی

– قابلیت شرکت در تعداد 120 نبرد تاریخی

– امکان بهره‌گیری از 175 تکنولوژی مختلف از ملل گوناگون

– امکان دست‌یابی به 50 پاداش مختلف

– قابلیت نبرد در جای جای نقاط جهان با یک نقشه دقیق

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World Conqueror 43 150x85 - دانلود بازی World Conqueror 4 1.6.0 + Mod - فاتح جهان برای اندروید World Conqueror 44 150x85 - دانلود بازی World Conqueror 4 1.6.0 + Mod - فاتح جهان برای اندروید World Conqueror 41 150x85 - دانلود بازی World Conqueror 4 1.6.0 + Mod - فاتح جهان برای اندروید World Conqueror 42 150x85 - دانلود بازی World Conqueror 4 1.6.0 + Mod - فاتح جهان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


Mod features:

Unlimited medal
Unlimited energy
Unlimited industry score
Unlimited technology score

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR