دانلود EF AutoSync 23.06 – نرم افزار کپی و همگام‌سازی اطلاعات

دانلود EF AutoSync 23.06 - نرم افزار کپی و همگام‌سازی اطلاعات

 

دانلود EF AutoSync

| نرم افزار کپی و همگام‌سازی اطلاعات |

 

EF AutoSync 23.06 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای کپی و همگام‌سازی خودکار اطلاعات بین کامپیوتر شخصی شما و دیگر دیوایس‌های متصل به آن نظیر فلش درایو، هارد اکسترنال و یا حتی یک سیستم رایانه‌ای دیگر است. هدف از توسعه این نرم افزار، فراهم ساختن روشی برای جابه‌جایی سریع و خودکار اطلاعات بین دو مسیر مختلف است. با این ابزار شما به سادگی می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را همواره در قالب یک نسخه پشتیبان در محلی دیگر نیز ذخیره کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت سینک خودکار این ابزار، همواره تازه‌ترین فایل‌ها را به صورت همگام‌شده در مسیر دلخواه خود داشته باشد.

این نرم افزار را می‌توان برای فعالیت‌هایی همچون آرشیو کردن، کپی و همگام‌سازی اطلاعات، پشتیبان‌گیری از اطلاعات و بروزرسانی مداوم جدیدترین نسخه فایل‌ها و … مورد استفاده قرار داد. اگر که به ابزاری احتیاج دارید که بتواند با چند کلیک ساده و سریع، اطلاعات شما را به طور دقیق از مسیری مشخص در یک حافظه دیگر کپی کند یا اینکه همواره از اطلاعات شما در یک درایو نسخه پشتیبان تهیه کند، این نرم افزار بهترین گزینه‌ی موجود برای این کار است.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EF AutoSync را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EF AutoSync :

– امکان کپی و همگام‌سازی اطلاعات

– قابلیت بکاپ‌گیری از اطلاعات در فلش درایو، هارد اکسترنال، کپی در یک سیستم دیگر و …

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

EF AutoSync.cover1  300x243 - دانلود EF AutoSync 23.06 - نرم افزار کپی و همگام‌سازی اطلاعات EF AutoSync.cover2  300x257 - دانلود EF AutoSync 23.06 - نرم افزار کپی و همگام‌سازی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR