دانلود Mizar TCP Tester 1.2.0 – نرم افزار تست و دیباگ TCP

دانلود Mizar TCP Tester 1.2.0 - نرم افزار تست و دیباگ TCP

 

دانلود Mizar TCP Tester

| نرم افزار تست و دیباگ TCP |

 

Mizar TCP Tester 1.2.0 نام یک ابزار تست و دیباگ TCP است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به تمامی انتظارات خود در این زمینه پاسخ دهید. اگر که در حال توسعه اپلیکیشنی هستید که با کانکشن‌های TCP کار می‌کند، اطمینان از اینکه همه چیز در طی این ارتباط به خوبی کار می‌کند، بسیار مهم است. انجام کلیه تست‌ها، تشخیص و رفع اشکال در همان مراحل اولیه، به توسعه‌دهنده کمک می‌کند که بتواند بدون هیچ پیچیدگی خاصی مشکل را برطرف نماید. همانطور که می‌دانیم، مهمترین وظیفه پروتکل TCP، اطمینان از صحت ارسال اطلاعات است. از طرفی، اگر که به عنوان یک دولوپر در این حوزه فعال هستید، باید مطمئن شوید که اپلیکیشن شما می‌تواند به خوبی با شبکه اینترنت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را ارسال و دریافت کند.

با توجه به نیاز جدی توسعه‌دهندگان این حوزه به یک ابزار تست و دیباگ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید انواع کانکشن‌ها را تست و در صورت وجود مشکل، آن را عیب‌یابی و رفع کنید. این برنامه از دو بخش مختلف تشکیل شده است. یک بخش کلاینت که می‌توان در آن ریکوئست‌های وارده را کانفیگ کرد و بخش سرور که در آن کاربر می‌تواند پورت‌های باز را ببیند و از توابع در دسترس برای آن استفاده کند. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که گزینه‌های متعددی در آن گنجانده شده و کاربر می‌تواند هاست‌های مختلف راباز کرده و مسیج‌های دلخواه خود را در فواصل زمانی دلخواه به آن‌ها ارسال کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Multiple Monitor Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mizar TCP Tester :

– امکان تست و دیباگ کانکشن‌های TCP

– مناسب برای دولوپرهای شبکه

– دارا بودن قسمت کلاینت/سرور

– امکان ارسال ریکوئست به سرور

– قابلیت تکرار در ارسال مسیج‌ها

– امکان نمایش سوکت‌های متصل و مسیج‌های ارسالی و دریافتی

– امکان آنالیز پورت‌های باز

– امکان رهگیری مسیج‌های دریافتی در کنسول

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Mizar TCP Tester.cover1  300x236 - دانلود Mizar TCP Tester 1.2.0 - نرم افزار تست و دیباگ TCP Mizar TCP Tester.cover2  300x236 - دانلود Mizar TCP Tester 1.2.0 - نرم افزار تست و دیباگ TCP

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR