دانلود VovSoft OCR Reader 2.3.0 – نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی عکس

دانلود VovSoft OCR Reader 2.2 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی عکس

 

دانلود VovSoft OCR Reader

| نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی عکس |

 

VovSoft OCR Reader 2.3.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قوی به منظور تشخیص کاراکترهای متنی از روی عکس و قسمت‌هایی غیرقابل انتخاب در سیستم‌عامل ویندوز است. این برنامه با تکیه بر تکنولوژی OCR، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید کاراکترها و یا عبارات متنی موجود در تصاویر را استخراج و آن‌ها را به متون قابل انتخاب تبدیل کنید. فرقی نمی‌کند که شما در حال استخراج متن از روی یک عکس هستید و یا داکیومنت‌های اسکن شده، زیرا که در هر دو حالت این برنامه می‌تواند برای شما مفید واقع شود تا بتوانید عبارات متنی را در نهایت سهولت از آن استخراج نمایید.

اگر که شما هم تاکنون به دنبال استخراج متن از روی تصاویر بوده باشید، احتمالا با اصطلاح OCR آشنایی پیدا کرده‌اید. این تکنیک، امروزه به شکل عمده در بین کاربران برای استخراج متن از دل عکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرض کنید که می‌خواهید یک عبارت متنی را از روی یک تصویر اسکن شده‌ی مربوط به سند، روزنامه یا … استخراج کنید. در چنین شرایطی، احتمالا فکر می‌کنید تایپ دستی متن مذکور تنها راه پیش روی شماست. اما با استفاده از تکنولوژی OCR، این امکان برای شما مهیا خواهد بود تا بتوانید با انتخاب قسمت مورد نظر خود از متن در تصویر، سریعا نسخه‌ی متنی آن را تحویل گرفته و در دیگر برنامه‌ها هم از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VovSoft OCR Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VovSoft OCR Reader :

– امکان استخراج متن از روی عکس‌ها

– پشتیبانی از تکنولوژی OCR برای استخراج عبارات متنی از عکس و اسناد اسکن شده

– امکان تشخیص دادن متن از قسمت‌های انتخابی عکس‌ها

– پشتیبانی از زبان‌های مختلف

– دارا بودن تکنولوژی پیشرفته‌ی تشخیص متن از روی عکس

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft OCR Reader.cover1  300x300 - دانلود VovSoft OCR Reader 2.3.0 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی عکس VovSoft OCR Reader.cover2  300x300 - دانلود VovSoft OCR Reader 2.3.0 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR