دانلود CS Easy Unlocker 1.1.2 – باز کردن قفل فولدرها در ویندوز

دانلود CS Easy Unlocker 1.1.2 - باز کردن قفل فولدرها در ویندوز

 

دانلود CS Easy Unlocker

| باز کردن قفل فولدرها در ویندوز |

 

CS Easy Unlocker 1.1.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند قفل فولدرهای خود در ویندوز را باز کند و ارورهای مرتبط با آن هنگام تغییر نام و یا حذف فولدرها را از بین ببرد. همانطور که می‌دانید، به طور کلی هر فایل/فولدر در ویندوز که در حال اجرا باشد، قابلیت حذف و یا تغییر نام یا جابه‌جایی ندارد. در واقع این یک ارور منطقی است که در زمان اجرای اینگونه عملیات به کاربر نمایش داده می‌شود. مشکل قفل شدن فایل یا فولدر در ویندوز ممکن است به دلیل استفاده از آن توسط یک برنامه یا پردازش دیگر، باشد. مشکل اصلی که ویندوز در حین رفتار با این گونه فایل یا فولدرها دارد این است که به طور دقیق مشخص نیست که کدام پردازش در حال استفاده از این فایل یا فولدر است و پیدا کردن ریشه این مشکل، کاربران را سردرگم می‌کند.

خوشبختانه به منظور حل این مشکل، ابزارهای متعددی در دسترس هستند که در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از جدیدترین این ابزارها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید فولدر مورد نظر خود برای جابه‌جایی،‌حذف و یا تغییر نام را معرفی کنید تا پردازشی که به آن مرتبط است به شما نمایش داده شود. بنابراین اگر که شما هم به تازگی با چنین مشکلی برای فایل یا فولدرهای خود مواجه شده و ارورهای مختلفی را در حین اجرای دستورات مختلف بر روی آن مشاهده می‌کنید، توصیه می‌کنیم استفاده از این ابزار را در دستور کار قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CS Easy Unlocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CS Easy Unlocker :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان باز کردن قفل فولدرها در ویندزو با یک کلیک

– عملکرد ساده و سریع

– دارا بودن حجم بسیار کم

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

CS Easy Unlocker.cover1  300x125 - دانلود CS Easy Unlocker 1.1.2 - باز کردن قفل فولدرها در ویندوز CS Easy Unlocker.cover2  300x121 - دانلود CS Easy Unlocker 1.1.2 - باز کردن قفل فولدرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR