دانلود WinFIG 2024.1 – نرم افزار طراحی CAD با فرمت وکتور

دانلود WinFIG 2024.1 - نرم افزار طراحی CAD با فرمت وکتور

 

دانلود WinFIG

| نرم افزار طراحی CAD با فرمت وکتور |

 

WinFIG 2024.1 نام یک ابزار طراحی و ترسیم CAD است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید اشکال هندسی مختلف شامل کمات، پیکان، تصویر و انواع چندضلعی‌ها را در قالب فرمت وکتور ترسیم و از آن خروجی بگیرید. این برنامه در واقع یک ابزار قدرتمند CAD است که به کاربران فضایی مخصوص طراحی را می‌دهد. در این محیط، شما به راحتی می‌توانید ترسیمات دلخواه خود را با استفاده از کمان، هلال، چند ضلعی و … ترسیم کرده و از آن خروجی بگیرید. از آنجا که فرمت طراحی این نرم افزار وکتور است، کاربر می‌تواند خروجی را در اندازه دلخواه خود تغییر دهد؛ بدون آنکه از کیفیت آن کاسته شود.

نصب و راه‌ندازی این برنامه، فرآیندی ساده و سریع است و کاربر به دلیل ساده بودن محیط گرافیکی آن، به سرعت می‌تواند شروع به کار با این ابزار کند. فرقی نمی‌کند که در حال ترسیم چه نوع طرحی باشید؛ زیرا که این ابزار با دارا بودن اشکال هندسی مختلف در فرمت وکتور، به شما اجازه می‌أهد تا انواع چندضلعی‌ها، دایره، لوزی و … را در اندازه دلخواه خود ترسیم و آن را در صفحه قرار دهید و طرح خود را با خطوط مورد نظر کامل کنید. کاربر می‌تواند خروجی پروژه‌های طراحی شده خود را در فرمت‌های متعدد شامل Bitmap, Gerber, Metafile, PDF, EPS, SVG و … ذخیره نماید و از آن‌ها در انواع ترسیمات دیگر خود بهره ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinFIG را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinFIG :

– امکان طراحی انواع ترسیمات با استفاده از بیضی، دایره، چمدضلعی‌ها، خطوط، کمان، پیکان، اشیاء، تصاویر و …

– امکان ترسیم خطوط یکپارچه یا خط‌چین

– امکان حرکت و جابه‌جایی ترسیمات با قابلیت بزرگنمایی بدون افت کیفیت

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان خروجی گرفتن در فرمت‌های CGM, DXF, EMF, epic, ge, GIF, IBMGL, dxf, JPEG, LaTeX, map, MetaFont, MetaPost, PCX, PDF, pic, pictex, PNG, (Encapsulated)PostScript, ppm, pstex, PSTricks, shape, sld, SVG, tk, TikZ

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinFIG.cover1  272x300 - دانلود WinFIG 2024.1 - نرم افزار طراحی CAD با فرمت وکتور WinFIG.cover2  283x300 - دانلود WinFIG 2024.1 - نرم افزار طراحی CAD با فرمت وکتور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR