دانلود EaseUS DriverHandy Pro 2.0.1.0 – نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورهای سیستم

دانلود EaseUS DriverHandy Pro 2.0.1.0 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورهای سیستم

 

دانلود EaseUS DriverHandy Pro

| نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورهای سیستم |

 

EaseUS DriverHandy Pro 2.0.1.0 یکی از بهترین ابزارها در زمینه‌ی اسکن، دانلود، آپدیت و ترمیم ایرادات درایورهای PC است. این برنامه، بیش از 500 هزار پکیج درایور را در خود دارد که این تعداد درایور، می‌تواند مشکلات مربوط به بیش از 1 میلیون سخت افزار رایانه‌ای را شناسایی و با بروزرسانی آن‌ها مشکل موجود را رفع نماید. به طور کلی این نرم افزار قوی، مجموعه کامل درایورهای مربوط به مادربرد، کارت دا، کارت گرافیک، کارت شبکه، شبکه وایرلس و … را در خود دارد که می‌توانید از آن برای رفع مشکلات عدم شناسایی سخت افزارها در سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ استفاده کنید. از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار می‌توان به قابلیت پشتیبان‌گیری از درایورها، مدیریت و حذف درایورها، بازیابی درایورها از نسخه پشتیبان و … اشاره کرد.

این نرم افزار در واقع یک آپدیتر مخصوص برای درایورهای نصب شده در سیستم است که می‌تواند بسیاری از ایرادات موجود در درایورها مثل قدیمی بودن، آسیب دیده بودن، منسوخ شدن، باگ‌ها و … را رفع کرده و با بروزرسانی درایورهای سخت افزاری، آسیب‌پذیری و مشکلات احتمالی موجود در آن‌ها را برطرف کند. با این نرم افزار شما می‌توانید ضمن بروزرسانی درایورهای سخت افزاری خود، امنیت کامپیوتر خود را ارتقا داده و کارکرد قطعات خود را بهبود بخشیده و عمر قطعات را نیز بالا ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار EaseUS DriverHandy Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EaseUS DriverHandy Pro :

– امکان اسکن کردن مشکلات درایور در سیستم

– امکان حل مشکلات حذف درایورها، آسیب دیدن درایورها، ناسازگاری درایورها و …

– امکان دانلود، نصب و بروزرسانی درایورهای سیستم

– قابلیت تشخیص خودکار درایورهای منسوخ شده با امکان بروزرسانی خودکار

– امکان دانلود و ذخیره‌ی درایورها برای استفاده در دیگر سیستم‌های دسکتاپ یا لپ‌تاپ

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS DriverHandy Pro.cover1  300x200 - دانلود EaseUS DriverHandy Pro 2.0.1.0 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورهای سیستم EaseUS DriverHandy Pro.cover2  300x200 - دانلود EaseUS DriverHandy Pro 2.0.1.0 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورهای سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR