دانلود بازی ‎4×4 Off-Road Rally 7 5.2 – اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی ‎4x4 Off-Road Rally 7 5.2 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی 4×4 Off-Road Rally 7 برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

4×4 Off-Road Rally 7 5.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Electronic Hand است. اگر شما از طرفداران پر و پا قرص اتومبیل‌رانی آفرود هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود یکی از بهترین گزینه‌ها را برایتان در نظر داریم. این بازی، شما را به عنوان یک راننده کاربلد آفرود، برای تجربه چالش‌های آفرود به نقاط مختلف دنیا می‌برد. یکایک خودروهای طراحی شده در بازی، فیزیک و سبک و سیاق مخصوص آفرود دارند و بسته به سلیقه شما هم می‌توانید خودروی دلخواه‌تان را انتخاب کنید و به دنیای رالی آفرود بپیوندید.

در این بازی، مسیر مسابقه شامل یک جاده خاکی و پر از پستی و بلندی است که رانندگی در آن کار را کمی برایتان سخت و دشوار می‌کند. وظیفه شما این است که طی 100 مرحله مختلف بتوانید با اتومبیل انتخابی خود، حریفان را پشت سر بگذارید. انواع مختلفی از خودروهای معروف آفرود از قبیل جیپ، مرسدس و … در این بازی قابل انتخاب توسط شما هستند تا بتوانید مهارت آفرود خود را به رخ رقبا کشیده و آن‌ها را در مسابقه پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی 4×4 Off-Road Rally 7 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی 4×4 Off-Road Rally 7 :

– دارا بودن تعداد 100 مرحله چالش‌برانگیز و جذاب

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– گرافیک بسیار عالی و خیره‌کننده

– امکان تجربه رانندگی آفرود با انواع اتومبیل‌ها

– فیزیک واقعی و طراحی واقع‌گرایانه

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

4x4 Off Road Rally 71 150x84 - دانلود بازی ‎4x4 Off-Road Rally 7 5.2 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت 4x4 Off Road Rally 72 150x84 - دانلود بازی ‎4x4 Off-Road Rally 7 5.2 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت 4x4 Off Road Rally 73 150x84 - دانلود بازی ‎4x4 Off-Road Rally 7 5.2 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت 4x4 Off Road Rally 74 150x84 - دانلود بازی ‎4x4 Off-Road Rally 7 5.2 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 138 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR