دانلود بازی Car Dealership Simulator برای PC

دانلود بازی Car Dealership Simulator برای PC

 

دانلود بازی Car Dealership Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز دلالی خودرو |

| نسخه TiNYiSO |

 

Car Dealership Simulator بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ورزشی، موتورسواری و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2023 توسط Raceward Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک شبیه‌سازی است که در آن، شما به عنوان یک دلال خودرو در نمایشگاه ماشین ایفای نقش می‌کنید. همانطور که می‌دانید، خرید و فروش اتومبیل به عنوان یکی از مشاغل پرسود در بسیاری از کشورهای دنیا به شمار می‌رود. اگر که فکر می‌کنید در این زمینه مهارت دارید و می‌توانید با خرید یا فروش اتومبیل‌ها به درآمد خوبی برسید، در این مطلب بازی جدیدی را خدمت شما معرفی می‌کنیم که شرایط را برای این بیزنس برای شما فراهم می‌کند.

شبیه‌ساز نمایشگاه ماشین، تمامی خصوصیات شغل خرید و فروش خودرو را داراست. ماشین‌های خود را بخرید، آن‌ها را تمیز کنید و با قیمت‌گذاری جدید آن را به خریداران واگذار کنید. با پیشرفت در کسب و کار خود، می‌توانید بهترین فروشنده خودرو در اطراف باشید. وظیفه اصلی شما این است که بهترین ماشین‌ها را برای فروش پیدا کنید و با تمیز کردن آن و به دست آوردن اعتماد مشتریان، ماشین‌های مورد نظر را در معاملات به آن‌ها بفروشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Car Dealership Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car Dealership Simulator1 300x169 - دانلود بازی Car Dealership Simulator برای PC Car Dealership Simulator2 300x169 - دانلود بازی Car Dealership Simulator برای PC

 

Car Dealership Simulator4 300x169 - دانلود بازی Car Dealership Simulator برای PC Car Dealership Simulator3 300x169 - دانلود بازی Car Dealership Simulator برای PC

 

تریلر بازی Car Dealership Simulator :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (64-bit)
Processor: İntel Core i5 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 1050ti 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows (64-bit)
Processor: İntel Core i7 3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 1660ti 6 GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 606 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR