دانلود CODIJY Colorizer Pro 4.0.0 – نرم افزار رنگ‌آمیزی تصاویر قدیمی

دانلود CODIJY Colorizer Pro 4.0.0 - نرم افزار رنگ‌آمیزی تصاویر قدیمی

 

دانلود CODIJY Colorizer Pro

| نرم افزار رنگ‌آمیزی تصاویر قدیمی |

 

CODIJY Colorizer Pro 4.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با استفاده از آن، شما می‌توانید سفری پرماجرا به گذشته داشته باشید و با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، عکس‌های قدیمی و سیاه و سفید را به تصاویری رنگی و جذاب تبدیل کنید. این برنامه، مجموعه‌ای از تنظیمات از پیش آماده شده را در خود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به شکلی طبیعی تصاویر قدیمی خود را به تصاویری امروزی و رنگ‌آمیزی شده تبدیل کنید. با فراخوانی تصویر دلخواه خود در محیط این برنامه و ترسیم خطوط دلخواه خود، می‌توانید نقاط مورد نظرتان را برای رنگ‌آمیزی خودکار و یا انتخابی تعیین کنید و با استفاده از طیف رنگی شامل ده‌ها هزار رنگ مختلف به تصاویر سیاه و سفید خود روح تازه‌ای ببخشید.

اگر که شما هم در آلبوم تصاویر خانوادگی خود، عکس‌هایی قدیمی مربوط به خودتان یا دیگر اعضای خانواده دارید و می‌خواهید جلوه تازه‌ای به آن‌ها بدهید این برنامه یکی از بهترین روش‌‌ها برای این کار است. تنها کافی‌ست که نسخه دیجیتالی تصاویر خود را به این برنامه وارد کنید تا در ادامه این برنامه با امکانات منحصر به فرد خود، تصاویرتان را به صورت رنگی شده تحویل‌تان دهد. این برنامه قادر است اجزای مختلف تصاویر از جمله تصاویر پرتره، لباس‌، منظره‌ها و … را برای شما رنگ‌آمیزی کند تا در خروجی کار، یک تصویر رنگ‌آمیزی شده و بسیار زیبا را تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار CODIJY Colorizer Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CODIJY Colorizer Pro :

– امکان تعیین نواحی دلخواه برای رنگ‌آمیزی تصاویر سیاه و سفید

– دارا بودن مجموعه‌ای عظیم از طیف‌های رنگی آماده برای رنگ‌آمیزی عکس‌ها

– قابلیت رنگ‌آمیز تصاویر پرتره، طبیعت و …

– عدم وجود کنترل‌های پیچیده برای کار بر روی تصاویر و رنگ‌آمیزی آن‌ها

– امکان رنگ‌آمیزی کاملا طبیعی تصاویر قدیمی در آلبوم عکس‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CODIJY Colorizer.cover1  300x169 - دانلود CODIJY Colorizer Pro 4.0.0 - نرم افزار رنگ‌آمیزی تصاویر قدیمی CODIJY Colorizer.cover2  300x166 - دانلود CODIJY Colorizer Pro 4.0.0 - نرم افزار رنگ‌آمیزی تصاویر قدیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR