دانلود Copy Handler 1.46 – نرم افزار کپی و انتقال سریع‌تر اطلاعات در ویندوز

دانلود Copy Handler 1.46 - نرم افزار کپی و انتقال سریع‌تر اطلاعات در ویندوز

 

دانلود Copy Handler

| نرم افزار کپی و انتقال سریع‌تر اطلاعات در ویندوز |

 

Copy Handler 1.46 نام یک ابزار رایگان و کاربردی به منظور کپی و انتقال دیتا در محیط ویندوز است. با استفاده از این برنامه، کاربر با سرعت بیشتری می‌تواند اطلاعات خود را در سیستم منتقل کند. همانطور که می‌دانید، قابلیت Copy/Cut کردن فایل و فولدر از اولین نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز، به عنوان امکانی پیش‌فرض در ویندوز اکسپلورر گنجانده شد. این ابزار، به کاربران این قابلیت را می‌دهد که بتوانند بسته به منابع در دسترس، اطلاعات خود را در آدرس‌های مختلف کپی و یا جابه‌جا کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید فایل‌ها و فولدرهای خود در ویندوز را با سرعتی بسیار بالاتر نسبت به امکان پیش‌فرض آن در ویندوز اکسپلورر کپی کنید. رابط گرافیکی این برنامه تا حد امکان ساده طراحی شده تا کاربران به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و از مزایای آن بهره ببرند. تنها کافی‌ست که فایل یا فولدر خود را انتخاب و آدرس مبدأ و مقصد را تعیین کنید تا تنها با یک کلیک، اطلاعات شما با سرعتی بسیار بالاتر به نسبت حالت عادی کپی و یا انتقال داده شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Copy Handler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Copy Handler :

– امکان Pause/Resume/Cancel/Restart کردن فرآیند کپی و انتقال

– دارا بودن آپشن‌های متعدد و کاربردی از قبیل تعریف صف، فیلتر فایل، خاموش کردن سیستم بعد از کپی و انتقال، ادامه دادن خودکار، ثبت تاریخچه و …

– دارا بودن بافر سایز در چندین سطح مختلف برای CD-ROM/HDD/Network

– دارا بودن امکانات گسترده برای کاستومایز کردن تنظیمات

– نمایش اطلاعات دقیق در رابطه با فرآیند کپی/انتقال فایل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Copy Handler.cover1  300x212 - دانلود Copy Handler 1.46 - نرم افزار کپی و انتقال سریع‌تر اطلاعات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR