چت جی پی تی در آیفون و اپل واچ با استفاده از iChatWithGPT

چت جی پی تی در آیفون و اپل واچ با استفاده از iChatWithGPT

 

دانلود نرم افزار iChatWithGPT برای آیفون و آیپد

| ارتباط با چت جی پی تی از طریق iMessage در دستگاه‌های اپل |

 

iChatWithGPT نام یک سرویس کاملا جدید، رایگان و کاربردی به منظور برقراری ارتباط با سرویس چت جی پی تی از طریق گوشی‌های اپل است. اگر که شما کاربر دستگاه‌های ساخت شرکت اپل نظیر آیفون، آیپد و یا انواع سیستم‌های مک هستید، احتمالا به خوبی با سرویس آی‌مسیج (iMessage) آشنایی دارید. آی‌مسیج، یک راهکار پیام‌رسانی ساده، رایگان و امن از طریق اینترنت است که به وسیله آن، کاربران گوشی و تبلت‌های اپل می‌توانند بدون نیاز به سیم‌کارت و تنها از طریق اینترنت به همدیگر پیام‌های متنی، صوتی و ویدیویی ارسال کنند. با توجه به محبوبیت بالای سرویس آی‌مسیج در بین دارندگان محصولات اپل، به تازگی یک سرویس جدید راه‌اندازی شده که از طریق آن می‌توانید با iMessage به ChatGPT وصل شوید.

شاید این سوال پیش بیاید که چرا باید از ChatGPT در iMessage استفاده کرد؟ پاسخ این است که با این روش، دیگر نیازی به ثبت نام در این سرویس نخواهید داشت و بلافاصله پس از اولین پیام می‌توانید ChatGPT را همانند دیگر مخاطبان خود در لیست همیشگی مکالمات داشته باشید. اگر که از سیری (Siri) هم استفاده می‌کنید، تنها کافی‌ست که به صورت صوتی فرمان “Hey Siri, text GPT” را بگویید تا به سرعت این بخش در دسترس‌تان قرار گیرد. نکته مهم در رابطه با این سرویس، توانیی برقراری ارتباط با چت جی پی تی از طریق آیفون و اپل واچ است که یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دسترسی به این چت‌بات هوشمند و جذاب محسوب می‌شود. هم اکنون می توانید نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های iChatWithGPT :

– امکان دسترسی به چت بات محبوب و قدرتمند چت جی پی تی از طریق آیفون و اپل واچ

– امکان ارسال و دریافت سریع و آسان پیام به ChatGPT از طریق آی‌مسیج (iMessage)

– امکان استفاده از فرمان صوتی Siri برای ارسال پیام به ChatGPT

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

استفاده از iChatWithGPT، هیچ نیازی به نصب اپلیکیشن نداشته و از طریق مراجعه به وب‌سایت ichatwithgpt.com و وارد کردن شماره خود می‌توانید ChatGPT را به لیست مخاطبان خود در آی‌مسیح (iMessage) استفاده کنید.

iChatWithGPT.cover1  139x300 - چت جی پی تی در آیفون و اپل واچ با استفاده از iChatWithGPT

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR