دانلود 4dots Software Brightness Wheel 1.0 – تنظیم ساده و سریع روشنایی صفحه نمایش

دانلود 4dots Software Brightness Wheel 1.0 - تنظیم ساده و سریع روشنایی صفحه نمایش

 

دانلود 4dots Software Brightness Wheel

| تنظیم ساده و سریع روشنایی صفحه نمایش |

 

4dots Software Brightness Wheel 1.0 نرم افزاری است که به کمک آن، کاربر می‌تواند سطح روشنایی صفحه نمایش خود را با اسکرول موس تنظیم کند. همانطور که می‌دانید، همه ما ممکن است در طول روز بسته به نور محیطی که در آن با رایانه کار می‌کنیم، مجبور باشیم میزان روشنایی مانیتور یا صفحه نمایش را تغییر دهیم. اگر که بخواهیم این کار را با استفاده از دکمه‌های سخت افزاری موجود بر روی مانیتور و یا صفحه کلی (لپ تاپ) انجام دهیم، ممکن است بعد از گذشت مدتی دشواری انجام این کار، شما را به کلی از انجام منصرف کند. اما یک راهکار ساده‌تر برای این کار هم باید وجود داشته باشد؛ نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، ابزاری است که درست برای همین کار طراحی شده تا شما بتوانید به صورت دستی و با اسکرول موس، میزان روشنایی صفحه را همواره در دسترس خود داشته باشید.

اگر که برای تنظیم روشنایی صفحه از تنظیمات ویندوز و یا استفاده از کلیدهای کیبورد یا مانیتور تنبلی می‌کنید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن بتوانید میزان روشنایی صفحه را با سادگی بیشتری کنترل کنید. این نرم افزار به شکلی سریع و ساده بر روی ویندوز نصب می‌شود و به شکلی ساده به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید میزان روشنایی صفحه رایانه دسکتاپ یا لپ تاپ را کنترل کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر به راحتی می‌تواند از امکانات این برنامه نهایت استفاده را ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 4dots Software Brightness Wheel را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 4dots Software Brightness Wheel :

– امکان تنظیم روشنایی صفحه با اسکرول موس با امکانات بسیار

– امکان استفاده از ترکیب کلیدهای کیبورد و اسکرول موس برای کاهش یا افزایش روشنایی صفحه

– امکان تغییر روشنایی صفحه با حرکت دادن نشانگر موس به گوشه‌‌های صفحه نمایش

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

4dots Software Brightness Wheel.cover1  300x201 - دانلود 4dots Software Brightness Wheel 1.0 - تنظیم ساده و سریع روشنایی صفحه نمایش 4dots Software Brightness Wheel.cover2  300x201 - دانلود 4dots Software Brightness Wheel 1.0 - تنظیم ساده و سریع روشنایی صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR